eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiRemont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Waryńskiego 35 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220054-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Suwałki: Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Waryńskiego 35 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500216114-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. ul. Wigierska 32, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Waryńskiego 35 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

78 / R.B / 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Waryńskiego 35 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasto Suwałki. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy i przedmiar robót stanowiące załącznik nr 4 do zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją zamówienia, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 5. Proponowany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: minimum 36 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 t.j.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 06.09.2018 r. do 30.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wzrost wynagrodzenia Wykonawcy o 2 394,74 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych w związku z odspojeniem się tynku wapienno-cementowego od podłoża w pomieszczeniu kuchni i pokoju w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Roboty dodatkowe obejmują całkowite skucie tynku oraz ułożenie płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym. W związku z tym, nastąpił wzrost wynagrodzenia Wykonawcy o 2 394,74 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.