eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na dostawę wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500220048-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego: Zamówienie na dostawę wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590912-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500173350-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 41 41 600, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl, faks +48 18 41 41 700.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowosadecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na dostawę wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPI.272.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku oświatowego oraz sali gimnastycznej wraz z zapleczem w Liceum Ogólnokształcącym w Grybowie. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 1 - Dostawa wyposażenia dydaktycznego: 1) Krzesło 250 szt. 2) Krzesło tapicerowane 40 szt. 3) Stolik dwuosobowy 130 szt. 4) Biurko 19 szt. 5) Stolik 16 szt. 6) Regał biblioteczny 25 szt. 7) Regał na segregatory 6 szt. 8) Godło 25 szt. 9) Ławka z wieszakami 2-metrowa 32 szt. 10) Biurko pod komputer 32 szt. 11) Regał 4-drzwiowy 1 szt. 12) Regał 4-drzwiowy z witryną otwartą 1 szt. 13) Stojak na mapy 1 szt. 14) Wieszak na mapy 1 szt. 15) Manualny ekran projekcyjny 10 szt. 16) Stół konferencyjny (typ 1) 4 szt. 17) Stół konferencyjny (typ 2) 2 szt. 18) Krzesło konferencyjne (typ 1) 25 szt. 19) Krzesło konferencyjne (typ 2) 9 szt. 20) Stolik kwadratowy 4 szt. 21) Szafa aktowa 4 szt. 22) Szafa ubraniowa z drzwiami płytowymi uchylnymi 1 szt. 23) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 1 szt. 24) Biurko w kształcie litery L ramowe (typ 1) 2 szt. 25) Kontener mobilny (typ 1) 1 szt. 26) Kontener mobilny (typ 2) 2 szt. 27) Krzesło obrotowe 3 szt. 28) Krzesło 4 szt. 29) Panel działowy między biurkami 2 szt. II. w ramach Części 2 - Dostawa wyposażenia sportowego: 1) Materac gimnastyczny 6 szt. 2) Wózek na materace 1 szt. 3) Kozioł gimnastyczny 1 szt. 4) Równoważnia gimnastyczna 5 m 1 szt. 5) Odskocznia gimnastyczna 1 szt. 6) Skrzynia gimnastyczna trapezowa 5 częściowa z wózkiem 1 szt. 7) Ławka gimnastyczna drewniana 2 szt. 8) Drążek zakładany na drabinkę gimnastyczną 1 szt. 9) Płotek treningowy 4 szt. 10) Stół do tenisa stołowego 6 szt. 11) Siatki na stoły do tenisa 6 szt. 12) Tablica wyników do gier sportowych 2 szt. 13) Drabinka koordynacyjna 4 m 2 szt. 14) Pachołek 10 szt. 15) Bramka do unihokeja 2 szt. 16) Piłka do unihokeja 10 szt. 17) Blok startowy treningowy 2 szt. 18) Pałeczki sztafetowe 1 kmpl. 19) Kula treningowa z tworzywa 3 kg 1 szt. 20) Kula treningowa z tworzywa 4 kg 1 szt. 21) Kula treningowa z tworzywa 5 kg 1 szt. 22) Kula treningowa z tworzywa 6 kg 1 szt. 23) Poprzeczka do skoku wzwyż 2 szt. 24) Stojak do skoku wzwyż 1 szt. 25) Zeskok do skoku wzwyż treningowy 2 szt. 26) Kołderka do ochrony materaca do zeskoku 1 szt. 27) Hula hop 10 szt. 28) Mata do ćwiczeń 15 szt. 29) Step do aerobiku 10 szt. 30) Hantla 2 kg 10 szt. 31) Piłka gimnastyczna 10 szt. 32) Platforma do balansowania 1 szt. 33) Bieżnia 1 szt. 34) Rower pionowy 2 szt. 35) Ergometr wioślarski 1 szt. 36) Steper 1 szt. 37) Atlas 8 - stanowiskowy 1 szt. 38) Ławka regulowana do wyciskania 1 szt. 39) Gryf 2 szt. 40) Komplet obciążeń żeliwnych 1 kmpl. 41) Stojak na obciążenia 1 szt. 42) Pasy do ćwiczeń 5 szt. 43) Hantla kompozytowa 10 kg 2 szt. 44) Hantla kompozytowa 20 kg 2 szt. 45) Hantla kompozytowa 16 kg 2 szt. 46) Hantla kompozytowa 14 kg 2 szt. 47) Regał na piłki przejezdny 1 szt. 48) Wózek na piłki zamykany składany 1 szt. 49) Treneżer 1szt. III. w ramach Części 3 - Dostawa trybun modułowych mobilnych wraz z montażem: 1) Trybuna modułowa mobilna - L max 14 m 1 szt. 2) Trybuna modułowa mobilna - L max 4,3 m 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1


Dodatkowe kody CPV: 39100000-3, 39150000-8, 39134000-0, 39155000-3, 39121000-6, 39112000-0, 39143310-2, 39141100-3, 39113600-3, 39151100-6, 38653400-1, 39141300-5, 37400000-2, 37415000-0, 37420000-8, 37440000-4, 37424000-6, 37426000-0, 37441000-1, 37442000-8, 39143112-4, 37421000-5, 37422200-4, 37461500-2, 37422000-2, 34928450-7, 37453400-2, 37442400-8, 39151100-6, 37442100-8, 37441700-8, 37441100-2, 37441300-4, 37413160-5, 34911100-7, 37400000-2, 39111000-3, 44200000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, bez wad, śladów używania i uszkodzeń mechanicznych, pełnowartościowy, dopuszczony do stosowania w placówce oświatowej, spełniający wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przedmiot zamówienia musi posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku i montażu urządzeń, które tego wymagają, uruchomienia, instalacji i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu zamówienia. Miejsce dostawy: Liceum Ogólnokształcącego w Grybowie przy ul. Kościuszki 18, 33-300 Grybów. Dostarczony przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 ze zmianami). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami dopuszczającymi do stosowania w szkole (o ile dotyczy). Okres gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia musi wynosić: a) co najmniej 2 lata od dnia dokonanego odbioru dla Części 1 i Części 2 zamówienia; b) co najmniej 3 lata od dnia dokonanego odbioru dla Części 3 zamówienia. (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert - patrz pkt 19.I.2) oraz pkt 19.II.2) SIWZ) UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) oraz przedstawienia graficzne miały charakter przykładowy, a ich wskazanie miało na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuścił rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Wykonawca, który powołał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 2. Zamawiający nie przewidział wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Zamawiający w trybie art. 29 ust 5 Pzp wskazał, iż dostawa będąca przedmiotem zamówienia publicznego realizowana jest dla osób fizycznych, z wyłączeniem osób niepełnosprawnych wymagających korzystania z wyposażenia specjalistycznego dla danego rodzaju niepełnosprawności, dlatego opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem standardowych wymagań z zakresie dostępności. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ (dla Części 1 i 2 zamówienia) oraz Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 3 zamówienia).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 149593.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Księcia Józefa 54a
Kod pocztowy: 30-206
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122059.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274994.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wyposażenia sportowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 67599.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "SPORT PLUS" Szymon Niepsuj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 75A
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83147.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80755.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83147.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa trybun modułowych mobilnych wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22880
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "SPORT PLUS" Szymon Niepsuj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 75A
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28142.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28142.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28142.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.