To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-13
Ogłoszenie nr 500219956-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574771-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500176216-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000,
ul. ul. Tuwima
4,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 842 82 93, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks
59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Długa 18, Wspólnota Mieszkaniowa Długa 21-22, Wspólnota Mieszkaniowa Długa 40, Wspólnota Mieszkaniowa Polna 3, Wspólnota Mieszkaniowa Sygietyńskiego 11
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/RW/RB/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45453000-7, 45443000-7, 45321000-3, 45320000-6, 45111200-0, 45261000-4, 45252500-6, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Długa 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w części dotyczącej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 18 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art.93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ w określonym terminie nie złożono żadnej oferty na realizację przedmiotowego zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Długa 21-22 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 6 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), Zamawiający odrzucił złożoną przez Wykonawcę ofertę na cz. 2 dotyczącą budynku przy ul. Długa 21-22. Złożona oferta jest niezgodna z zakresem opisu przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie nie daje gwarancji prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca nie wycenił w pełni przedmiotu zamówienia, a to prowadzi do niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i błędu w obliczeniu ceny (brak prawidłowej wyceny). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Długa 40 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 roku poz. 1579), w/w postępowanie zostało unieważnione w części 3 dot. budynku Długa 40, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.7b Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzucił złożoną przez Wykonawcę ofertę na część 3 dotyczącą budynku przy ul. Długa 40. Zamawiający w toczącym się postępowaniu wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w określonej wartości na każdą część o którą ubiega się Wykonawca. Wniesione wadium ma celu zabezpieczenie oferty wybranego wykonawcy na cały okres związania ofertą. Wykonawca wniósł wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej na okres od dnia 31 lipca 2018 roku do 30 sierpnia 2018 roku. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 6 sierpnia 2018 roku a termin związania z ofertą wynosi 30 dni. W związku z powyższym wniesione przez wykonawcę wadium nie zabezpiecza całego okresu związania z ofertą. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dokument wadium nie podlega uzupełnieniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Polna 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133684.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TERM-BUD Artur Pluta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142024.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Sygietyńskiego 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: PGM Sp. z o.o. działając jako Inwestor Zastępczy zamknął postępowanie dla części 5 dotyczącej budynku przy ul. Sygietyńskiego 11. Przyczyną zamknięcia postępowania jest fakt uchylenia się od zawarcia umowy przez Zamawiającego - Wspólnotę Mieszkaniową Sygietyńskiego 11. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna - III postępowanie
- Termomodernizacja budynków komunalnych w Strzelinie ul. Kolejowa 2 i ul. Kolejowa 4
- Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Słupsku
- Dostawa systemu próżniowego wraz z dzierżawą analizatora - 47/TP/2025
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku
- Budowa sali gimnastycznej wraz z połączeniem komunikacyjnym do istniejącej Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach
- Dostawa i montaż ślusarki aluminiowej"
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach oraz remont budynku nr 36 w Drogoszach
- Wykonanie remontu sanitariatów szkolnych na parterze Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza, os. Tysiąclecia 38 w Krakowie.
- Budowa kompletnych instalacji fotowoltaicznych w Gminie Konstancin-Jeziorna na dachach budynków SP nr 1, SP nr 4 w Słomczynie, Przedszkola nr 2 w Konstancinie-Jeziornie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.