eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-13

Ogłoszenie nr 500219956-N-2018 z dnia 13-09-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574771-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500176216-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842 82 93, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks 59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pgm.slupsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wspólnota Mieszkaniowa Długa 18, Wspólnota Mieszkaniowa Długa 21-22, Wspólnota Mieszkaniowa Długa 40, Wspólnota Mieszkaniowa Polna 3, Wspólnota Mieszkaniowa Sygietyńskiego 11

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/RW/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn. ".Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska - budynki przy ul. Długa 18, Długa 21-22, Długa 40, Polna 3, Sygietyńskiego 11"

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45453000-7, 45443000-7, 45321000-3, 45320000-6, 45111200-0, 45261000-4, 45252500-6, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Długa 18

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części dotyczącej budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Długa 18 zostało unieważnione z przyczyn określonych w art.93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ w określonym terminie nie złożono żadnej oferty na realizację przedmiotowego zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Długa 21-22

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 6 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), Zamawiający odrzucił złożoną przez Wykonawcę ofertę na cz. 2 dotyczącą budynku przy ul. Długa 21-22. Złożona oferta jest niezgodna z zakresem opisu przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie nie daje gwarancji prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca nie wycenił w pełni przedmiotu zamówienia, a to prowadzi do niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i błędu w obliczeniu ceny (brak prawidłowej wyceny).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Długa 40

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W trybie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 roku poz. 1579), w/w postępowanie zostało unieważnione w części 3 dot. budynku Długa 40, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Na podstawie art. 89 ust.1 pkt.7b Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzucił złożoną przez Wykonawcę ofertę na część 3 dotyczącą budynku przy ul. Długa 40. Zamawiający w toczącym się postępowaniu wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w określonej wartości na każdą część o którą ubiega się Wykonawca. Wniesione wadium ma celu zabezpieczenie oferty wybranego wykonawcy na cały okres związania ofertą. Wykonawca wniósł wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej na okres od dnia 31 lipca 2018 roku do 30 sierpnia 2018 roku. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 6 sierpnia 2018 roku a termin związania z ofertą wynosi 30 dni. W związku z powyższym wniesione przez wykonawcę wadium nie zabezpiecza całego okresu związania z ofertą. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dokument wadium nie podlega uzupełnieniu.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Polna 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133684.44
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TERM-BUD Artur Pluta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Malwowa 14
Kod pocztowy: 76-251
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142024.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142024.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142024.01
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Sygietyńskiego 11

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

PGM Sp. z o.o. działając jako Inwestor Zastępczy zamknął postępowanie dla części 5 dotyczącej budynku przy ul. Sygietyńskiego 11. Przyczyną zamknięcia postępowania jest fakt uchylenia się od zawarcia umowy przez Zamawiającego - Wspólnotę Mieszkaniową Sygietyńskiego 11.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.