eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski 215Remont elewacji i wymiana stolarki zewnętrznej w ramach projektu Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-12

Ogłoszenie nr 500219599-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim: Remont elewacji i wymiana stolarki zewnętrznej w ramach projektu Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polsiki

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567957-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim, Krajowy numer identyfikacyjny 65144044000000, ul. 215 , 37232 Jawornik Polski 215, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 16 645 40 14 w.33, e-mail b.bielanska@interia.eu, faks 16 651 40 55.
Adres strony internetowej (url): http://gopsjawornikpolski.naszops.pl/
Adres profilu nabywcy: http://gopsjawornikpolski.naszops.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji i wymiana stolarki zewnętrznej w ramach projektu Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOPS.PS.4141.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu: Remont elewacji i wymiana stolarki zewnętrznej w ramach projektu "Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski" Zamówienie objęte przedmiotowym postępowaniem zostało podzielone na dwie części: Część I - Remont elewacji budynku Część II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - Remont elewacji budynku Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie elewacji ścian budynku 2. Wykonanie elewacji cokołu 3. Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowanie 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją przetargową. 2) Zamawiający przewiduje elewację budynku w kolorze beżowo-brązowym - kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca przygotuje wersje kolorów od II do IV grupy cenowej i po wstępnym uzgodnieniu i przedstawi do akceptacji wersje kolorystyczne elewacji. Następnie po uzgodnieniu z Zamawiającym Wykonawca wykona min. 3 próbki kolorystyczne, z których Zamawiający wybierze ostateczną kolorystykę. Zamawiający przewiduje ozdobne imitacje metodą boniowania, na ścianach, słupach i pilastrach budynku (kolor do uzgodnienia i akceptacji z Zamawiającym). Poglądowy rysunek elewacji budynku stanowi załącznik nr 8.1 do niniejszej SIWZ. 3) Obróbki blacharskie i orynnowanie w kolorze ceglasto - czerwonym. Ostateczny odcień do uzgodnienia i akceptacji przez Zamawiającego. 4) Kolorystykę poszczególnych elementów zadania należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich kart produktów, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały oraz kart gwarancyjnych jeśli takie posiada. 6) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.) innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 7) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i rozwiązania spełniają wymagania określone przez normy i przepisy oraz przez Zamawiającego. 9) Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia dyspozycji wynikających z art. 29 i 7 Ustawy, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 10) Stosownie do treści art. 30 ust. 8 Ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiących załącznik od SIWZ. 11) Dodatkowy element opisu przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 10, rysunki poglądowe elewacji - załącznik nr 8.1 do niniejszej SIWZ. 12) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia. 13) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z SIWZ wraz z załącznikami. 14) Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanych przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. 15) W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. 16) Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. 17) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. 18) Zamawiający zachęca Wykonawców do wykonania wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postepowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Przedmiotem zamówienia jest: 1. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej według zestawienia wraz z obrobieniem szpaletów wewnętrznych 1) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją przetargową. 19) Zestawienie stolarki okienne i drzwiowej stanowi załącznik nr 8.2 do niniejszej SIWZ Okna i drzwi w kolorze białym. Ostateczny kolor stolarki zewnętrznej do uzgodnienia i akceptacji przez Zamawiającego. 2) Kolorystykę poszczególnych elementów zadania należy uzgodnić z Zamawiającym. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich kart produktów, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały oraz kart gwarancyjnych jeśli takie posiada. 4) Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.) innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5) Na wykonawcy spoczywa obowiązek dokonania wszelkich niezbędnych czynności mających na celu właściwe skalkulowanie oferty oraz prawidłową realizację zamówienia. 6) Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i rozwiązania spełniają wymagania określone przez normy i przepisy oraz przez Zamawiającego. 7) Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia dyspozycji wynikających z art. 29 i 7 Ustawy, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 8) Stosownie do treści art. 30 ust. 8 Ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, stanowiących załącznik od SIWZ. 9) Dodatkowy element opisu przedmiotu zamówienia stanowi kosztorys ofertowy - załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna - załącznik nr 10, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - załącznik nr 8.2 do niniejszej SIWZ. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia. 11) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z SIWZ wraz z załącznikami. 12) Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanych przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. 13) W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. 14) Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. 15) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. 16) Zamawiający zachęca Wykonawców do wykonania wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postepowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45443000-4, 44221000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86116.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REM II
Email wykonawcy: biuro@hensfort.pl
Adres pocztowy: ul. Nestora 1
Kod pocztowy: 37-700
Miejscowość: Przemyśl
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33210.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33210.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.