Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00220707/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z terenu Miasta i Gminy Mordy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Mordy
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402
1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.mordy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z terenu Miasta i Gminy Mordy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ce1a851-5e61-4c56-af84-0c75d6462a3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131050,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych budynków, znajdujących się na 38 nieruchomościach położonych na terenie Miasta i Gminy Mordy (płyt azbestowo-cementowych falistych i płaskich już zdemontowanych), w szacowanej ilości 202,192 Mg.
2. Zamawiający przyjmuje, że 1 m2 eternitu waży 15 kg.
3. Wykonawca po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości z których mają zostać unieszkodliwione wyroby zawierające azbest w celu skontaktowania się z właścicielami i uzgodnienia terminu wykonania usługi.
4. Obowiązki wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać umowę współpracy ze składowiskiem, na które zostaną przekazane odpady zawierające azbest, wraz z właściwą decyzją dla składowiska zezwalającą na eksploatację instalacji do składowania odpadów niebezpiecznych;
2) Wykonawca skontaktuje się i umówi na dogodny termin z właścicielem posesji na wejście na posesję oraz odbiór wyrobów zawierających azbest;
3) Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie robót;
4) Do obowiązków Wykonawcy należy uprzątniecie terenu polegające na zabraniu i wywiezieniu azbestu oraz przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu;
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadu od właściciela nieruchomości (karta ewidencji odpadu i karta przekazania odpadu Wykonawcy) zweryfikowane przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy;
6) Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych odebranych od właścicieli posesji;
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na miejsce utylizacji (karta przekazania odpadu na składowisko), dostarczy min. 5 zdjęć (wykonanych na różnym etapie prac, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia.
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązuje się realizować roboty zgodnie z przepisami prawa i zasadami bezpieczeństwa.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z:
1) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.);
2) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.);
3) ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1680);
4) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 643);
5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824);
6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122285,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172510,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122285,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBAKOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385673640
7.3.3) Ulica: Al. Wyzwolenia 71
7.3.4) Miejscowość: Pilawa
7.3.5) Kod pocztowy: 08-440
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122285,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych z
terenu Miasta i Gminy Mordy” dofinansowano dzięki wsparciu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki
Wodnej w Warszawie i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
INNE PRZETARGI MORDY
więcej: przetargi MORDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Koniecpol w roku 2025
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Płośnica w 2025 roku
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Związku Międzygminnego "Gospodarka Komunalna"
- Usługa odbioru azbestu.
- Zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Bedlno w roku 2025
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Bedlno w roku 2025
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.