Ogłoszenie z dnia 2018-09-12
Ogłoszenie nr 500218657-N-2018 z dnia 12-09-2018 r.
Łódź: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 627195-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500017251-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 01251326200124,
ul. ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6650710, e-mail
lodz@krus.gov.pl, faks
42 6332346.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl, zakładka: zamówienia publiczne, postępowania podlegające ustawie Pzp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego rolników
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi i w obiektach podległych Placówek Terenowych zlokalizowanych na terenie województwa łódzkiego w podziale na trzy części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 1) I część zamówienia - dotyczy Oddziału Regionalnego w Łodzi i Placówek Terenowych w: Brzezinach, Łowiczu i Zgierzu, 2) II część zamówienia - dotyczy Placówek Terenowych w: Tomaszowie Mazowiecki, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim i Radomsku, 3) III część zamówienia - dotyczy Placówek Terenowych w: Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu i Wieruszowie. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Wzór umowy. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie patrolu interwencyjnego oraz konserwacji i naprawy zainstalowanych w budynkach elektronicznych systemów alarmowych antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 6. Zatrudnienie powinno trwać co najmniej przez okres realizacji zamówienia. 7. Wymóg określony w ust. 5 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. 8. Umowy o podwykonawstwo zawierane przez Wykonawcę celem realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie usługi muszą zawierać stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5. 9. W trakcie realizacji umowy, na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca oraz podwykonawcy zobowiązani będą do przedkładania wykazu osób zatrudnionych i tych, którzy będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, wykonujących usługi. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy. 11. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy.
II.4) Główny kod CPV: 79711000-1
Dodatkowe kody CPV:
50800000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w budynku OR KRUS w Łodzi i w obiektach PT KRUS w: Brzezinach, Łowiczu i Zgierzu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EKOTRADE Sp. z o.o.,
przetargi@ekotrade.com.pl,
ul. Melomanów 4,
00-712,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w obiektach PT KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim, Radomsku. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EKOTRADE Sp. z o.o.,
przetargi@ekotrade.com.pl,
ul. Melomanów 4,
00-712,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usługa monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w obiektach PT KRUS w: Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu i Wieruszowie. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
EKOTRADE Sp.z o.o.,
przetargi@ekotrade.com.pl,
ul. Melomanów 4,
00-712,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana liczby jednostek organizacyjnych objętych umową, tj. rozszerzenie jej zakresu o PT KRUS w Rawie Mazowieckiej .
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością objęcia usługą monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w nowo wybudowanym obiekcie PT KRUS w Rawie Mazowieckiej, następuje rozszerzenie w § 1 ust. 1 zakresu umowy poprzez dopisanie do obsługiwanych jednostek Rawy Mazowieckiej, zmiany dokonano zgodnie z zapisami § 16 ust. 2 pkt 2 umowy nr 41/2017 z dnia 29.12.2017 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z rozszerzeniem zakresu umowy § 9 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie: "1. Strony umowy ustalają, że wynagrodzenie dla II części wynosi: a) wynagrodzenie z tytułu usługi monitoringu obiektów Zamawiającego za pomocą systemów przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych oraz gotowości do podjęcia interwencji za okres 1 miesiąca wynosi: netto 395,00 zł + VAT 23 %, tj. brutto 485,85 zł
(słownie: czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 85/100 brutto), b) wynagrodzenie z tytułu jednorazowej miesięcznej konserwacji systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i instalacji przeciwpożarowych z wliczonym kosztem dojazdu wynosi: netto 645,00 zł + VAT 23 %, tj. brutto 793,35 zł słownie: siedemset dziewięćdziesiąt trzy złote 35/100 brutto), c) wynagrodzenie miesięczne z tytułu wykonania usługi (poz. a + poz. b) wynosi: netto 1 040,00 zł + VAT 23 %, tj. brutto 1 279,20 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt dziewięć złotych 20/100 brutto), d) wynagrodzenie z tytułu wykonania całości przedmiotu umowy za cały okres realizacji wynosi: netto 36 192,00 zł + VAT 23 %, tj. brutto 44 516,16 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące pięćset szesnaście złotych 16/100 brutto).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Człuchowie
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





