To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-10
Ogłoszenie nr 500216682-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602669-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 102124000000,
ul. Sandomierska
105,
25-324
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 36 42 613, e-mail
ias.kielce@mf.gov.pl, faks
41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2601-ILZ.260.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót remontowych. 2.Zakres przedmiotu umowy obejmuje: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej na remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący: wymianę całego rurarzu instalacji i grzejników wraz z montażem zaworów i głowic termostatycznych, wymianę kotła gazowego wraz z niezbędnym osprzętem, wymianę wkładu kominowego ze stali kwasoodpornej i wymianę drzwi w kotłowni na drzwi przeciwpożarowe; 2)Uzyskanie prawomocnego dokumentu zezwalającego na realizację zamówienia(jeżeli jest wymagane przepisami); 3)Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania, na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlano wykonawczego oraz przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót; 4)Zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia; 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 6)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, (jeżeli takie będzie wymagane przepisami). 7)Zgłoszenie do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń stanowiących elementy instalacji, jeśli przepisy tego wymagają. 3.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób biorących udział w wykonaniu przedmiotu umowy. Powyższy wymóg dotyczy tzw. pracowników fizycznych, którzy wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, dostawców materiałów oraz osób, które prowadząc działalność gospodarczą na własne nazwisko osobiście wykonują czynności związane z realizacją przedmiotu umowy. 4.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają określone w SIWZ. 5.Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 9 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 10 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy (PFU), w załączniku nr 11 do SIWZ - Audyt energetyczny, w załączniku nr 12 - Inwentaryzacja powierzchni budynku oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 71320000-7, 45331100-7, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
189576.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FPU Nowatech Robert Kilijan
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
250000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Rekonstrukcja obiektu Kaplica z Dymin na terenie Parku Etnograficznego w Tokarni wraz z zagospodarowaniem terenu - etap I
- "Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 756 od km 8+170 do km 9+170 w m. Pawłów, odcinek o długości 1 000 m"
- Zakup wraz z dostawą odczynników do wytwarzania wektora lentiwirusowego w systemie bioreaktorowym dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z serwisem oraz legalizacją przyrządów do pomiaru prędkości w ruchu drogowym typu VIDEORAPID 2A
- SUKCESYWNE DOSTAWY OWOCÓW I WARZYW PRZETWORZONYCH, KONSERW SOJOWYCH I PRODUKTÓW SOJOWYCH
- Modernizacja budynku Żłobka Samorządowego nr 12, ul. Gałczyńskiego 7 w Kielcach, z przeznaczeniem na utworzenie dodatkowych miejsc opieki
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Magnuszew
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.