eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-10

Ogłoszenie nr 500216444-N-2018 z dnia 10-09-2018 r.

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589078-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500169445-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna 13, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 660 885, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks 322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1 Lp. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Testy na krew utajona w kale 100 szt. 50 szt Suma Zamawiający wymaga daty ważności minimum 1 rok Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 2 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Test ASO 1 op. 100 testów 100 testów 2. Test LE 3 op. 75 testów 25 testów Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 3 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Barwnik May - Grunwalda max do 1l 2 l 1 l 2. Odczynnik Giemzy max do 1l 4 l 1 l Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 4 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Kwas siarkowy95%czda opak max do 1 l 1 l 1 l 2. Kwas octowy lodowaty 99,5% czda, opakowanie max. 1 l 1 l 1 l 3. Kwas nadchlorowy 70% czda opakowanie max. 1 l 1 l 1 l 4. Bezwodnik kwasu octowego czda opak max do 1 l 1 l 1 l 5. Chloroform czda opak max do 1 l 24 l 1 l 6. 1-butanol czda opak max do 1 l 4 l 1 l 7. Bezwodny siarczan sodu czda opak max do 1 kg 20 kg 1 kg 8. Pirydyna czda opak max do 1l 2 l 1 l 9. Potasu diwodorofosforan cz.d.a. (KH2PO4) 0,1 kg 0,1 kg 10. Di-sodu węglan bezw. cz.d.a., opakowanie max do 100 g (Na2CO3)) 0,1 kg 0,1 kg 11. Sodu wodorowęglan cz.d.a., opakowanie max do 100 g (NaHCO3) 0,1 kg 0,1 kg 12. Wodoru nadtlenek 30% cz.d.a., opakowanie max do 1 l 1 l 1 l 13. Kwas cytrynowy bezw. cz.d.a., opakowanie max do 100 g 0,1 kg 0,1 kg 14. Gliceryna bezw. cz.d.a., opakowanie max do 0.5 l 0,5 l 0,5 l 15. Di - sodu wodorofosforan bezw. cz.d.a., opakowanie max do 250 g (Na2HPO4) 0,5 kg 250g 16. Potasu chlorek cz.d.a., opakowanie max do 100 g (KCl) 0,1 kg 0,1 kg 17. Jod krystaliczny cz.d.a. opakowanie max do 200 g 0,1kg 0,1 kg 18. Alkohol izopropylowy cz.d.a., opakowanie max do 5 l 5l 5 l 19. Parafina ciekła cz.d.a., opakowanie max do 2.0 kg 3 kg 1 kg 20. Aceton cz.d.a., opakowanie max do 1 l 4 l 1 l 21. Sodu chlorek (NaCl) cz.d.a opakowanie max do 1kg 6 kg. 1 kg 22. Alkohol etylowy 96% cz.d.a opakowanie max do 0,5 l 5 l 500 ml 23. Kwas cytrynowy 1. Hydrat czda 1 kg 500 g 24. Amoniak czda opak max do 1l 2 l 1 l 25. Wodorotlenek sodu (NaOH) czda opak.max do 0,5 kg. 1 kg 0,5 kg 26. Metanol cz.d.a 10 l 1 l 27. Kwas azotowy 65 %cz.d.a 1 l 1 l 28. Heksan czda 1 l 1 l 29. Acetonitryl czystości do LCMS 25 l 2,5 l 30. Dichlorometan czystości min.do HPLC 1 l 1 l 31. Heksan czystości min. do HPLC 1 l 1 l 32. 2 -propanol czystości min. do HPLC 1 l 1 l 33. Octan etylu czystości min do HPLC 1 l 1 l 34. Kwas mrówkowy czystości min. do HPLC (eluent additive for LCMS) 100 ml 50ml 35. Etanol czystości min. do HPLC (min. 99,8) 1 l 500 ml 36. Roztwór amoniaku w wodzie (NH4OH) >= 25% eluent additive for LC-MS 100 ml 100 ml 37. Certyfikowany bufor kalibracyjny pH 4 w butelce opakowanie min. 100 ml max. 500 ml okres trwałości min. 12 miesięcy 1 szt - 38. Certyfikowany bufor kalibracyjny pH 7 w butelce opakowanie min. 100 ml max. 500 ml okres trwałości min. 12 miesięcy 1 szt - 39. Certyfikowany bufor kalibracyjny pH 9 w butelce opakowanie min. 100 ml max. 500 ml okres trwałości min. 12 miesięcy 1 szt - Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 5 Podłoża mikrobiologiczne suche L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. TSA (agar tryptozowo sojowy) , opakowania max do 0.5 kg 5 kg 500 g 2. Agar z ekstraktem słodowym o składzie na 1 litr pożywki: pepton mikologiczny- 5g; ekstrakt słodowy - 30g; agar -15g, opakowania max do 0.5 kg sterylizacja w autoklawie 121?C przez 15 min 5 kg 500 g Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 6 krew barania L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN V A T% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Sterylna odwłókniona krew barania, opakowanie do 100 ml 4,8 l 100 ml Suma Termin dostawy...........................(max.3 dni) Pakiet 7 L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. 1. Albumin from bovine serum (BSA) lyophilized powder, suitable for ELISA applications (as diluent), heat shock fraction, protease free, fatty acid free, essentially globulin free, pH 7, >=98% opakowanie max do 10 g 30 g 10 g * Streptavidin-Peroxidase from Streptomyces avidini lyophilized powder 0,5 mg 0,5 mg 2. 2,2`-azino-di-(3ethylbenzthiazoline sulfonic acid) (ABTS) , >=98% (TLC) opakowanie max do 1 g 1 g 1 g 3. Chloramphenicol, opakowanie max do 25 g 25 g 25 g 4. Cycloheximide/ Actidione, opakowanie max do 5 g 5 g 5 g Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 8 testy narkotykowe we krwi i moczu L.p. Asortyment Numer katalogowy Zapotrzebowanie roczne Oferowane opakowanie jednostkowe cena jednostkowa netto PLN VAT % 1. Multi drug (AMP500, m-AMP500, THC50, MOR/OPI300, COC300, MDMA500) - mocz 2000 szt. 25 2. Multi drug (AMP500, m-AMP500, THC50, MOR/OPI300, COC300, MDMA500, Metadon300, TCA500, Barb300, BDA200) - mocz 100 szt. 25 3. Metadon 300 ng.ml - mocz 60 szt. 30 4. Fencyklidyna 25 ng/ml - mocz 60 szt. 30 5. Tramal 100 ng/ml - mocz 120 szt. 30 6. Zolpidem 50 ng/ml - mocz 120 szt. 30 7. Multi drug (AMP50, m-AMP50, THC12, MOR/OPI40, COC50, MDMA50) - krew 150 szt. 25 Suma Zamawiający wymaga daty ważności minimum 1 rok Zamawiający wymaga dostarczenia w cenie pakietu materiału kontrolnego: kontrola pozytywna +50% Cutoff próbka mocz, kontrola Low próbka krew, kontrola high próbka krew - po 2 opakowania (2x5 ml. każdego z poziomów/rok). Materiał kontrolny powinien być dedykowany do oferowanych testów. Zamawiający dopuszcza możliwość testów 5 parametrowych z oddzielnym uzupełnieniem parametru brakującego w cenie panelu 6 parametrowego Termin dostawy...........................(max.10 dni) Pakiet 9 Płytki Rodac L.p Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO 1. 1. Płytki odciskowe Rodac Ogólna liczba drobnoustrojów TSA z neutralizatorami, średnica 55mm 500 szt. 20 szt. 2. 2. Płytki odciskowe Rodac do pleśni i drożdży z chloramphenicolem Średnica 55 mm 400 szt. 20 szt. Suma Płytki sterylizowane radiacyjnie. Termin ważności płytek nie krótszy niż 9 miesięcy. Przy dostawie termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy. Dołączyć skład podłoży, instrukcję poboru i inkubacji płytek odciskowych Rodac Termin dostawy...........................(max.5 dni) Pakiet 10 Odczynniki do barwienia metodą Grama L.p. Asortyment NUMER KATALOGOWY ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE OFEROWANE OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE WARTOŚĆ JEDNOSTKOWA NETTO PLN VAT% WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA NETTO WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA BRUTTO 1. Zestaw do barwienia Grama 4x250 ml 2 zestawy 4x250 ml Suma Termin dostawy...........................(max.10 dni)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 33696300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 185.18
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194.44
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 190.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 380.16
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.4 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia,

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17142.77
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Odczynniki Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 227
Kod pocztowy: 40-600
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1230.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1230.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1230.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2590.24
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3025.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3025.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1685.85
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Graso, , 83-200
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krąg 4 a
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1710.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1710.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2384.64
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: pakiet 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59245.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pointe Scientific Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rumiana 76
Kod pocztowy: 02-956
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33523.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33523.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33523.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pakiet 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2925.20
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2527.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2527.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2527.20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: pakiet 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 263.42
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Graso
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krąg 4 a
Kod pocztowy: 83-200
Miejscowość: Starogard Gdański
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 388.19
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.