eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanModernizacja węzłów ciplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-09-04

Ogłoszenie nr 500211468-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego: Modernizacja węzłów ciplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591049-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 41104932400000, ul. pl. Paderewskiego , 64000 Kościan, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 115 100, e-mail wsnk@wsn.koscian.pl, faks 655 122 296.
Adres strony internetowej (url): www.wsn.koscian.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja węzłów ciplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/13/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzłów cieplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień , 2. Obiekty objęte modernizacją: sala sportowa, izba przyjęć, Oddział Dzienny Terapii Uzależnienia od Alkoholu, Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych oraz Oddział Leczenia Uzależnień II. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wszystkie prace modernizacyjne wykonywane będą w obiektach czynnych, w związku z czym dopuszcza się co najwyżej kilkugodzinne przerwy w dostawie ciepłej wody użytkowej w danym obiekcie. 5. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić plan prac z inwestorem i inspektorem nadzoru. 6. Przed przystąpieniem do montażu urządzeń należy przedstawić inwestorowi odpowiednie dokumenty (DTR tych urządzeń). 7. Wykonawca dokonana wymiany zaworów odcinających poprzez zamrożenie (bez spuszczania wody w sieci). 8. Całą zdemontowaną armaturę i automatykę Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu . 9. Wskazane przez Zamawiającego materiały z demontażu Wykonawca zwróci na wskazany adres - warsztaty Plac Paderewskiego 1a. 10. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń zgodnych z zestawieniem materiałów w dokumentacjach projektowych lub równoważnych o parametrach technicznych takich samych lub lepszych, po uzgodnieniu z Inwestorem lub projektantem. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, świadectwa, certyfikaty, dopuszczające je do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane prace i zamontowane urządzenia nie krótszej niż 36 miesięcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych . 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 w zakresie modernizacji węzłów cieplnych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych w umowie do zamówienia podstawowego. 17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia, w zakresie realizacji czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). 18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 496394.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRES Sebastian Kurpisz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 40/9
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 590400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 590400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 824021.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.