To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-09-04
Ogłoszenie nr 500211468-N-2018 z dnia 04-09-2018 r.
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego: Modernizacja węzłów ciplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591049-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. Oskara Bielawskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 41104932400000,
ul. pl. Paderewskiego
,
64000
Kościan, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 115 100, e-mail
wsnk@wsn.koscian.pl, faks
655 122 296.
Adres strony internetowej (url): www.wsn.koscian.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja węzłów ciplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/13/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja węzłów cieplnych w komórkach organizacyjnych zajmujących się leczeniem uzależnień , 2. Obiekty objęte modernizacją: sala sportowa, izba przyjęć, Oddział Dzienny Terapii Uzależnienia od Alkoholu, Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych oraz Oddział Leczenia Uzależnień II. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa) stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wszystkie prace modernizacyjne wykonywane będą w obiektach czynnych, w związku z czym dopuszcza się co najwyżej kilkugodzinne przerwy w dostawie ciepłej wody użytkowej w danym obiekcie. 5. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić plan prac z inwestorem i inspektorem nadzoru. 6. Przed przystąpieniem do montażu urządzeń należy przedstawić inwestorowi odpowiednie dokumenty (DTR tych urządzeń). 7. Wykonawca dokonana wymiany zaworów odcinających poprzez zamrożenie (bez spuszczania wody w sieci). 8. Całą zdemontowaną armaturę i automatykę Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu . 9. Wskazane przez Zamawiającego materiały z demontażu Wykonawca zwróci na wskazany adres - warsztaty Plac Paderewskiego 1a. 10. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów i urządzeń zgodnych z zestawieniem materiałów w dokumentacjach projektowych lub równoważnych o parametrach technicznych takich samych lub lepszych, po uzgodnieniu z Inwestorem lub projektantem. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą posiadać stosowne atesty, świadectwa, certyfikaty, dopuszczające je do stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane prace i zamontowane urządzenia nie krótszej niż 36 miesięcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych . 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 w zakresie modernizacji węzłów cieplnych, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych w umowie do zamówienia podstawowego. 17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty objęte przedmiotem zamówienia, w zakresie realizacji czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.). 18. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wyboru oferty zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
496394.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROGRES Sebastian Kurpisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
590400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Zakup łóżek szpitalnych elektrycznych ze stolikami i materacami aktywnymi
- ,,Zakup wózków transportowych"
- Zakup sprzętu do diagnostyki układu pokarmowego
- ,,Zakup łóżek o zwiększonym udźwigu z dodatkowym asortymentem"
- ,,Zakup łóżek do intensywnej opieki medycznej"
- ,,Modernizacja i adaptacja istniejących pomieszczeń SP ZOZ w Kościanie na potrzeby specjalistycznych poradni ambulatoryjnych "
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury - etap II - SALA WIDOWISKOWA
- Roboty kominiarskie w zasobach komunalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz. w zakresie dostosowywania przewodów kominowych.
- Modernizacja układu wentylacji na hali kotłów warzelnych w Kuchni szpitalnej SPZOZ w Hrubieszowie
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przeznaczonego na potrzeby oświaty
- Rozbudowa i przebudowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Nieczajnie.
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





