eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › sukcesywne dostawy wyrobów drobiowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-31

Ogłoszenie nr 500208527-N-2018 z dnia 31-08-2018 r.

Zakład Karny w Kwidzynie: sukcesywne dostawy wyrobów drobiowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598166-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Karny w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 64902500000, ul. ul. Lotnicza 1, 82500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 5 527 922 945, e-mail zk_kwidzyn@sw.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl, www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład karny

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

sukcesywne dostawy wyrobów drobiowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2232/04/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kiełbasa krakowska drobiowa w ilości do 400 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 2. Kiełbasa drobiowa w ilości do 4 000 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 3. Kiełbasa szynka drobiowa w ilości do 400 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 4. Kiełbasa zwyczajna drobiowa w ilości do 4 000 kg - w formie walca o średnicy od 2,5 cm do 3,5 cm, pakowana w osłonce naturalnej, 5. Kiełbasa żywiecka drobiowa w ilości do 400 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 6. Paluszki drobiowe w ilości do 400 kg - w formie walca o średnicy od 2 cm do 3 cm, pakowana w osłonce, 7. Serdelki drobiowe w ilości do 4 000 kg - w formie walca o średnicy od 2,5 cm do 3,5 cm, pakowana w osłonce naturalnej, 8. Polędwica drobiowa w ilości do 400 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 9. Pasztetowa drobiowa w ilości do 3 500 kg - w formie walca o średnicy od 4 cm do 6 cm, pakowana w osłonce, 10. Mortadela drobiowa w ilości do 400 kg - baton w formie walca o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce 11. Pieczeń drobiowa w ilości do 4 000 kg - pakowany w foremkę aluminiową o wadze ok.1 kg, 12. Kiełbasa kanapkowa drobiowa w ilości do 400 kg - w formie walca lub bloku o średnicy od 6 cm do 10 cm, pakowana w osłonce, 1. Temperatura przechowywania: 2 - 8?C; 2. Termin przydatności do spożycia: minimum 7 dni liczony od dnia dostawy. 3. Asortyment należy dostarczać w skrzynkach przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 4. Asortyment, który nie jest pakowany próżniowo należy zabezpieczyć dodatkowo folią ochronną. 5. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych - z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa - powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. Kod CPV 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe wędliny drobiowe

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15131135-0


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127200
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Masarnictwo "SINKO"
Email wykonawcy: masarnictwo_dzierz@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta 39
Kod pocztowy: 82-440
Miejscowość: Dzierzgoń
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144270
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144270
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151620
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.