To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-27
Ogłoszenie nr 500204527-N-2018 z dnia 27-08-2018 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584468-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500178677-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000,
ul. ul. Biernackiego
9,
20-089
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 740 86 14, e-mail
zamowienia@spszw.lublin.pl, faks
81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): www.janbozy.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA WYPOSAŻENIE SAL NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.3311-19/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzętu medycznego, z przeznaczeniem na wyposażenie sal nieinwazyjnej wentylacji mechanicznej, w Oddziale Chorób Płuc i Intensywnej Terapii, zlokalizowanych przy ul. Sierocej 2B, w Lublinie, stanowiący IV odrębne pakiety: Pakiet I - Dostawa respiratora do NWM - szt. 5; polisomnografu - szt. 2; kapnografu - szt. 1, Pakiet II - Dostawa kardiomonitora - szt 4, stacji centralnego nadzoru - szt. 1, defibrylatora - szt. 1, Pakiet III - Dostawa łóżka wielofunkcyjnego - szt. 4, Pakiet IV - Dostawa ssaka elektrycznego - szt. 4; sprzętu do szybkich przetoczeń płynów z pompą - szt. 4, nebulizatora - szt. 4; zestawu do intubacji - szt.1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego w stosunku do poszczególnych pakietów oraz zakres w minimalnej konfiguracji, spełniający parametry techniczne i użytkowe w stosunku do ww. pakietów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 4. Wymaga się, aby oferowany sprzęt medyczny był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku co najmniej 2018, nierekondycjonowany, niepowystawowy, kompletny, który będzie gotowy do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi), posiadający niezbędną instrukcję, paszport techniczny, gwarancję i kompletną dokumentację w języku polskim oraz właściwe opakowanie. 5. Zamawiający wymaga, aby w dacie dostawy nastąpiło uruchomienie dostarczonego sprzętu i instruktaż personelu Zamawiającego dotyczący sposobu obsługi/ użytkowania. Zamawiający i Wykonawcy podpiszą protokół dostawy i uruchomienia sprzętu. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji, liczony od daty dostawy/ uruchomienia aparatury i sprzętu medycznego, nie krótszy niż 24 miesiące i podpisaniu protokołu uruchomienia, potwierdzającego sprawność przedmiotu umowy. Oferowany okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10 oraz pkt. 17.4.3) niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca/ Producent, musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie, potwierdzony oświadczeniem w Tabeli C Warunków Gwarancji i Serwisu 8. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 9. Ilekroć w SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia są użyte znaki towarowe, patenty, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. W takim przypadku podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymaganie minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Za rozwiązania równoważne przyjmuje się te, które spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33157400-9
Dodatkowe kody CPV: 33123210-3, 33192100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Dostawa aparatury i sprzętu medycznego wraz z uruchomieniem i instruktażem z obsługi, określonego w Pakietach I-IV, nastąpi w terminie do dnia 30 września 2018 r. Forma i termin płatności: (przelew, min 30 dni)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet I - Dostawa respiratora do NWM - szt. 5; polisomnografu - szt. 2; kapnografu - szt. 1, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
255648.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ResMed Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
248685.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II - Dostawa kardiomonitora - szt 4, stacji centralnego nadzoru - szt. 1, defibrylatora - szt. 1, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92592.59
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KLASTMED" Grzegorz Żuchnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92998.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet III - Dostawa łóżka wielofunkcyjnego - szt. 4, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37037.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KLASTMED" Grzegorz Żuchnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40808.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet IV - Dostawa ssaka elektrycznego - szt. 4; sprzętu do szybkich przetoczeń płynów z pompą - szt. 4, nebulizatora - szt. 4; zestawu do intubacji - szt.1. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38171.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KLASTMED" Grzegorz Żuchnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74370.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych dla OIT (ZP-56/2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.