Ogłoszenie z dnia 2025-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00145698/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. „Browar B.”"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY "BROWAR B."
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341472611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŁĘGSKA 28
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckbb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckbrowarb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d5ca874-bb83-45a3-b60e-a021449c14ed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. „Browar B.”"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5ca874-bb83-45a3-b60e-a021449c14ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. „Browar B.”"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.260.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa elementów oświetlenia scenicznego do Sali widowiskowej Centrum Kultury „Browar B.” mieszczącego się przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Wszystkie parametry podane w Załączniku nr 8 do SWZ należy traktować jako minimalne.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do Centrum Kultury „Browar B.” we Włocławku urządzeń, których wykaz zawarty został w załączniku nr 8 do SWZ. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek sprzętu oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
2. Standardy jakościowe:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem uzyskać wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
3) Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu handlowego i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski, a także spełniał inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5) O terminie dostawy należy poinformować Zamawiającego minimum na 3 dni przed planowaną dostawą za pośrednictwem poczty elektroniczną oraz telefonicznie.
6) Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne instrukcje obsługi i karty gwarancyjne. Instrukcje obsługi oraz karty gwarancyjne Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz ze sprzętem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
7) Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych urządzeń, charakteryzując je poprzez wskazanie: typu, modelu, nazwy producenta w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
8) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart katalogowych wszystkich wymienionych w ofercie Wykonawcy urządzeń.
9) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny.
10) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (wraz z załącznikami) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania, których stosowanie nie spowoduje zmiany projektu w zakresie przyjętej technologii wykonania oraz spełniające kryteria równoważności określone w dokumentacji.
11) W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający wskazuje, iż należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna” (należy każdorazowo dodać do odniesienia wyrazy "lub równoważne").
12) Okres rękojmi i gwarancji: Zgodnie z ofertą przedstawioną przez Wykonawcę – minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru dostawy (maksymalnie 60 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WISE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452217458
7.3.3) Ulica: Warszawska 111
7.3.4) Miejscowość: Bibice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-087
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawę i montaż klimatyzacji w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we Włocławku.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ŻŁOBKA "KRUSZYNKA"
- REMONTY WYKOŃCZENIOWE W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIŃCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSAŻENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i przeglądami instalacji - II postępowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielęcińskiej do ulicy Letniej we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Termomodernizacja Budynku Użyteczności Publicznej w Gminie Ślemień - Urząd Gminy Ślemień - w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Modernizacja oświetlenia na Obiektach Sportowych MOSRiR w Szczecinie.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP ROMARTÓW, GMINA WITONIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.