eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrzycko › DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY OBRZYCKO DO SZKÓŁ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500197589-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Gmina Obrzycko: DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY OBRZYCKO DO SZKÓŁ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582433-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500162769-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Obrzycko, Krajowy numer identyfikacyjny 53864000000, ul. ul. Rynek 19, 64520 Obrzycko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 913 065, e-mail sekretarz@obrzycko.pl, faks 612 913 072.
Adres strony internetowej (url): bip.obrzycko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY OBRZYCKO DO SZKÓŁ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: DOWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z TERENU GMINY OBRZYCKO DO SZKÓŁ, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega, iż ilość dowożonych dzieci może ulec zmianie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r., Nr 125, poz. 874 ze zm.). 4. Zapewnienie opieki wykwalifikowanego opiekuna i bezpieczeństwa w czasie przewożenia, wsiadania i wysiadania ze środka transportu uczniów z przystanków do i ze szkoły. 5. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów do pierwszego przystanku. 6. Zapewnienie minimum trzech środków transportu umożliwiających przewóz dzieci i młodzieży w jednym czasie, zarejestrowanych na: 50 osób - 2 autobusy, 22 osoby - 1 mikrobus. 7. Pojazdy nie powinny być starsze niż: mikrobus - 12 lat, tj. minimum 2006 r. oraz autobus - 16 lat, tj. minimum 2002 r. 8. Wykonawca zapewnia dyspozycyjność wykorzystania środków transportu codziennie w godzinach: 6:00 - 16:00. 9. Zapewnienie co najmniej 3 kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży. 10. Zapewnienie co najmniej 3 pełnoletnich opiekunów spełniających warunki do bycia opiekunem i zapewniający opiekę nad dziećmi i młodzieżą podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania młodzieży (opiekunem nie może być kierowca). 11. Sprawowanie nadzoru i kontroli pracowników, którymi będzie się posługiwał przy wykonywaniu umowy, a w szczególności zobowiązanie się do stałej kontroli trzeźwości kierowcy i opiekuna. 12. Utrzymywanie w odpowiednim stanie technicznym taboru przeznaczonego do dowozów. 13. Ubezpieczenie przewozów na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowanego przez wykonawcę w wysokości co najmniej 50.000,00 zł. 14. Właściwą jakość obsługi, regularność i punktualność kursów oraz czystość pojazdu. 15. Zagwarantowanie, aby autobusy wyjeżdżające z bazy w celu wykonywania niniejszej umowy były sprawne technicznie, posiadające aktualne badania techniczne, ubezpieczenie, wyposażony w nieuszkodzone i niezabrudzone siedzenia, itp. 16. Ponoszenie odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody wynikłe z prowadzonej przez Wykonawcę działalności przewozowej. 17. Dysponowanie taborem w ruchu i taborem rezerwowym w celu usunięcia zakłóceń. 18. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności po stronie Wykonawcy tj. awaria autobusu, kolizja drogowa, itp. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia autobusu zastępcze-go w czasie do 30 min. od chwili wystąpienia zakłócenia. 19. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z przepisami, normami i normatywami. 20. Wykonawca przedmiotu niniejszej umowy nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków wynikających z umowy w całości. 21. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 22. Wykonawca wykonuje przewozy sam, przy pomocy swoich pracowników lub innych osób i przy użyciu autobusów - posiadających parametry techniczne zgodne ze złożoną ofertą. Podwykonawców może zaangażować wyłącznie w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego. 23. Zlecenie przez Wykonawcę części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań i odpowiedzialności Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części usługi. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były jego własne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 539539.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Handlowy "DOM JAN" Wiesław Ryżek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 11/1
Kod pocztowy: 64-520
Miejscowość: Obrzycko
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 582702.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 582702.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 582702.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.