Ogłoszenie z dnia 2018-08-17
Ogłoszenie nr 500197035-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.
Grudziądz: "Remodeling strefy basenowo-saunowej w obiekcie basenów solankowych Geotermia Grudziądz"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525983-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500103431-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Geotermia Grudziądz sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 871563125,
ul. Warszawska
36,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
(056)4644584, (056)4644584, e-mail
p.drzymalski@geotermiagrudziadz.pl, biuro@geotermiagrudziadz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.geotermiagrudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remodeling strefy basenowo-saunowej w obiekcie basenów solankowych Geotermia Grudziądz"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP2/2018/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remodelingu strefy basenowo-saunowej w obiekcie basenów solankowych "Geotermia Grudziądz" przy ul. Warszawskiej 36 w Grudziądzu, warz z dostawą urządzeń i wyposażenia. Pomieszczenia przeznaczone do remodelingu znajdują się na kondygnacji przyziemia. W skład ich wchodzą: hall dolny (12,5 m2) - wejście od strony recepcji, przebieralnia damska (39,5 m2), natryski damskie (32,4 m2) - w tym natryski i WC, przebieralnia męska (37,2 m2), natryski męskie (33,6 m2) - w tym natryski i WC , klatka schodowa (11,4 m2), hala basenowa (326,8 m2), basen zewnętrzny (66,2 m2), sauna sucha (10,0 m2), sauna mokra (6,2 m2), o łącznej powierzchni 576,30 m². Szczegółowy wykaz powierzchni poszczególnych pomieszczeń przeznaczonych do remodelingu zawiera przedmiar robót. Lokalizacja poszczególnych pomieszczeń przeznaczonych do wykonania robót wskazana została na rzutach poziomych i inwentaryzacji dokumentacji budowlanej, która stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zmienia podstawowej funkcji obiektu. Remodeling ma na celu przywrócenie wartości użytkowej obiektu z wykorzystaniem postępu technicznego (polepszenie jakości wykończenia i funkcjonowania obiektu). Zamówienie nie obejmuje się robót budowlanych zmieniających konstrukcję budynku. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: ? roboty rozbiórkowe i demontażowe, ? wykonanie sufitów podwieszanych, sufitu napinanego w hali basenowej i zabudowy z płyt gipsowych, ? wykonanie ścianek działowych z cegły i z płyt gipsowych, ? wykonanie tynków wapiennych i powłok malarskich, ? dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, ? wykonanie hydroizolacji ścian i posadzek, ? wykonanie reprofilacji posadzek jastrychowych, ? układanie płytek na ścianach i podłogach, ? wykonanie ścianek prysznicowych, ? remodeling przebieralni wraz z dostawą i montażem szafek, ? wykonanie instalacji sanitarnych, ? dostawę i montaż elementów sauny suchej, ? dostawę i montaż elementów sauny mokrej, ? dostawę i montaż elementów atrakcji wodnych, ? wykonanie instalacji elektrycznej i oświetlenia. Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących, polegających na zabezpieczeniu terenu robót, w szczególności wyposażenie w znaki ostrzegawcze, celem uniemożliwienia wejścia osób trzecich do strefy basenowo-saunowej. Wykonawca wykona i utrzyma zaplecze budowy, oznaczy i zabezpieczy instalacje i urządzenia na terenie robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzór umowy (stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ). Dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wszelkie dokumenty przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego, stanowią opis przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, należy zwrócić się do Zamawiającego w celu wyjaśnienia i uzyskania jednoznacznej odpowiedzi. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach dotyczących przedmiotowego zamówienia, a ich wyryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. UWAGA! Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w czynnym obiekcie (budynek "studio sylwetki"). W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i prowadzić roboty w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Zamawiającego, a także klientów Zamawiającego korzystających z siłowni, gabinetu urody i poczekalni z recepcją - zlokalizowanych w budynku. Wykonawca organizując roboty budowlane powinien uwzględnić następujące wymagania: 1) Wszelkie prace należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i przemieszczających się w nim. 2) Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, aby zminimalizować przedostawanie się pyłu poza teren wykonywania robót. 3) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem bieżącego porządku w obrębie ich wykonywania. 4) Pracownicy Wykonawcy mają obowiązek przebywać na terenie robót w ubraniach roboczych w standardzie ogólnie przyjętym do wykonywania robót budowlano-montażowych. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót przez 7 dni w tygodniu oraz w systemie dwuzmianowym. Zamawiający udostępni obiekt, w którym będą prowadzone przedmiotowe roboty, w godzinach od 7:00 do 21:00. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 7) Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze STWiORB oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.). 8) Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania. 9) W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia, należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podanie nazwy produktu i producenta. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych, uznaje się, że kalkulacja ceny oferty obejmuje materiały wskazane gw dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 11) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wytyczne te nie mogą być sprzeczne z dokumentacją projektową oraz zasadami wiedzy technicznej lub sztuką budowlaną. 12) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i pokrycia kosztów pomieszczeń socjalnych dla swojego personelu i personelu ewentualnych podwykonawców. 13) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt i ryzyko wywozu i utylizacji gruzu i innych materiałów porozbiórkowych, z uwzględnieniem zasady, że materiały i odpady powstałe w wyniku robót budowlanych stają własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest je uprzątnąć i zagospodarować we własnym zakresie lub zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14) Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego składniki majątkowe zniszczone lub uszkodzone podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 15) Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wszystkich niezbędnych mediów. 16) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu robót, układu komunikacyjnego oraz otoczenia budowy w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej, wizja ma służyć okazaniu obiektu robót budowlanych. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami, które okazywać będą miejsce robót budowlanych, nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca i jego podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, osoby wykonujące czynności określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W ramach realizacji obowiązku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy (wraz z dokumentami regulującymi zakresy obowiązków, jeżeli zostały sporządzone), które powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), w szczególności: bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w niniejszym ustępie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie udokumentuje na wezwanie Zamawiającego, że osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający będzie mógł naliczyć karę umowną w wysokości określonej w § 10 ust. 2 pkt 9 umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Gwarancja i rękojmia: ? Na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót i dokumentu gwarancyjnego określającego warunki gwarancji. Na wyroby gotowe okres gwarancji przyjmuje się według okresu gwarantowanego przez producenta tych wyrobów, lecz na okres nie krótszy niż 12 od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. W dniu podpisania protokołu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną. W zakresie wykonywania obowiązków z gwarancji strony związane są postanowieniami zawartymi w karcie gwarancyjnej.? Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111220-6,
45262500-6,
45262321-7,
45400000-1,
45421131-1,
45421146-9,
45430000-0,
45450000-6,
45410000-4,
45442100-8,
45232460-4,
45311000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
termin wykonania - do 17 sierpnia 2018 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ujawnienie nieszczelności oraz kompletnej erozji brodzika.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Rozbudowa dróg gminnych nr 040511C, 040513C, 040148C na terenie Gminy Grudziądz
- Dostawy produktów mleczarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- "Rozbudowa ulicy Mieszka I oraz Zawiszy Czarnego"
- Remont nawierzchni bitumicznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grupie gm. Dragacz, Grudziądzu i Chełmnie - sprawa nr 119/2025
- Dostawy pieczywa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
- Dostawa stacjonarnego zespołu spalinowego elektrycznego (ZSE) o mocy ciągłej 450-470 KW - sprawa numer 118/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Pościsze
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





