eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KRUPYDOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194546-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ: DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574193-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500143882-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

GMINNY ZAKŁAD UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Krajowy numer identyfikacyjny 364588468, ul. KRUPY 72, 76-150 KRUPY, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 605211777, 605211777, e-mail wlodzimierz.blaszczak@gzup.gminadarlowo.pl, tomasz.gondek@gzup.gminadarlowo.pl, faks 947166387.
Adres strony internetowej (url): http://gzup.gminadarlowo.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO PRZEZNACZONEGO DO ZBIERANIA I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samocho-du ciężarowego przeznaczonego do zbierania i wywozu odpadów komunalnych: 1) miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego; 2) serwis: w obrębie 350 km od siedziby Zamawiającego 3) maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym - do 48 godzin od momentu zgłoszenia (zgodnie z ofertą); 4) gwarancja: 24 miesiące na podwozie oraz zabudowę; gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy (pojazdu); 5) szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiają-cego. 2. Wymagania techniczne pojazdu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: 1) Okres trwania umowy: 60 miesiące Forma leasingu: operacyjny Opłata wstępna 15% Ilość i wielkość rat: - w miesiącach czerwiec - październik raty w wysokości 20 tysięcy złotych netto, - w miesiącach listopad - maj raty zgodne z harmonogramem, Wartość wykupu 15% Oprocentowanie zmienne Waluta oferty PLN 2) Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego 3) Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu. 4) Zamawiający wyraża zgodę aby koszt podatku od środków transportu był refakturowany przez wykonawcę na zamawiającego. 5) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu. 6) Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco. 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy rocznego ubezpieczenia OC i AC dostarczonego pojazdu. Koszt ubezpieczenia pojazdu winien zostać doliczony do rat leasingowych. Ubezpieczenie pojazdu na pozostały czas trwania umowy zostanie dokonane przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34144511-3


Dodatkowe kody CPV: 66114000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 691056.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SG Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 111
Kod pocztowy: 00-102
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 676208.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 676208.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 676208.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.