eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli dla prac geodezyjnych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190629-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego: Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli dla prac geodezyjnych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Cyfrowy Powiat Krotoszyński - cyfryzacja i modernizacja baz danych" realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego programu Operacyjnego na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne", Działania 2.1. "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589553-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 25085475400000, ul. ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 254 256, e-mail przetargi@starostwo.krotoszyn.pl, faks 627 253 423.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-krotoszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli dla prac geodezyjnych polegających na modernizacji ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or. 272.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru i kontroli dla prac geodezyjnych zleconych przez Zamawiającego w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków przez założenie kartoteki budynków i lokali dla powiatu krotoszyńskiego. 1. Zamówienie jest częścią realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. " Cyfrowy Powiat Krotoszyński- cyfryzacja i modernizacja baz danych", zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: "Społeczeństwo informacyjne" Działania 2.1 "Rozwój elektronicznych usług publicznych" Poddziałania 2.1.2 "Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych". 2.Zakres zamówienia odpowiada w ramach Projektu części Zadania pn. "Prace geodezyjne w zakresie modernizacji egib oraz cyfryzacji zasobu (druga faza)" i obejmuje podzadanie "Kontrola techniczna". Projekt musi zostać zrealizowany w terminie do 28 grudnia 2018 roku. . Szczegółowy zakres prac i zobowiązań wykonawcy świadczącego usługi nadzoru technicznego nazywanego dalej Inspektorem Nadzoru lub Inspektorem, określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący złącznik Nr 1a do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac podlegających nadzorowi i kontroli przez Inspektora obejmuje następujące zamówienie publiczne: Nazwa zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków- założenie ewidencji budynków i lokali, aktualizacja ewidencji gruntów w zakresie użytków gruntowych, redakcja map oraz digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego", 3. Zakres zamówienia: Opracowanie operatu technicznego zawierającego wyniki pracy geodezyjnej w tym m.in. projekt roboczej bazy danych ewidencji gruntów i budynków w zakresie działek, budynków i lokali, projekt operatu opisowo- kartograficznego, Digitalizacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego- przetworzenie do postaci cyfrowej analogowej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej wraz z utworzeniem odpowiadających zakresem przestrzennych obiektów w bazie danych mapy cyfrowej, Redakcja cyfrowej mapy ewidencyjnej oraz mapy zasadniczej , Przekazanie wyników wykonanej pracy do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Krotoszynie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Szczegółowa specyfikacja zamówienia opublikowana została w BIP Zamawiającego: http://powiat-krotoszyn.bip.net.pl/?c=3537. Treść opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot nadzoru - modernizacja ewidencji gruntów i budynków (...) - zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 5. Usługi nadzoru i kontroli świadczone przez Inspektora muszą być realizowane na podstawie opracowanego przez Inspektora i zaakceptowanego przez Zamawiającego dokumentu - Planu Nadzoru i Kontroli (PNiK), uwzględniającego podział na następujące etapy prac: Etap I - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; Etap II - Świadczenie usług nadzoru technicznego i kontroli; Etap III - Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. 6. Termin wykonania zamówienia: nie później niż 28 grudnia 2018 roku, przy czym: Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu świadczenia usługi przez Inspektora w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia będącego przedmiotem nadzoru. Zmiana terminu realizacji świadczenia nie stanowi podstawy do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia Inspektora. 7. Czynności nadzoru i kontroli muszą być prowadzone w oparciu o tzw. Dziennik Robót. 8. Inspektor jest zobowiązany zaproponować i wdrożyć rozwiązanie organizacyjno - techniczne, które zapewni komunikację i proces uzgodnień oraz czynności kontroli i nadzoru pomiędzy Wykonawcą pracy geodezyjnej, a Inspektorem oraz Zamawiającym. 9. Prace związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności z weryfikacją roboczej bazy danych EGiB Inspektor jest zobowiązany zrealizować przy pomocy narzędzi, które posiada lub pozyska we własnym zakresie oraz na swój koszt. Narzędzia te muszą spełniać wymagania dotyczące wymiany danych pomiędzy organem prowadzącym PZGiK i wykonawcą pracy geodezyjnej, jakie w tym zakresie określają przepisy prawa. 10. Dla czynności związanych z kontrolą procesu ładowanych wyników prac wykonawcy geodezyjnego z roboczej bazy danych do bazy systemu PZGiK oraz stanu po załadowaniu Bazy Danych PZGiK (w tym przypadku systemu GEO-INFO 7), Zamawiający może zapewnić Inspektorowi dostęp do stanowiska systemu GEO-INFO 7 na miejscu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Uzgodnienia w tym zakresie Inspektor powinien zawrzeć z Zamawiającym w Planie Realizacji Zamówienia. 11. Opcjonalnie po spełnieniu warunków Polityki Bezpieczeństwa Informacyjnego Zamawiającego - Inspektor może otrzymać również zdalny dostęp do środowiska Systemu PZGiK i Bazy Danych PZGiK. 12. Poza powyższym Inspektor jest zobowiązany do: Prowadzenia wspólnej z Zamawiającym polityki informacyjnej, której podstawą dla Zamawiającego są wytyczne w zakresie promocji i polityki informacyjnej, jakie nakłada na Zamawiającego, jako Beneficjenta, Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym (IŻ WRPO), co w szczególności dotyczy oznakowania pism, dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi publikowanymi na stronie IZ WRPO http://wrpo.wielkopolskie.pl/realizuje-projekt/poznan-zasady-promowania-projektu-2; 13. Współdziałania z Zamawiającym oraz powołanym przez niego Inżynierem Kontraktu odpowiedzialnym za koordynację prac na poziomie realizowanych zamówień publicznych w ramach Projektu. Raportowania w ustalonych terminach określonych w Planie Nadzoru i Kontroli, wyników przeprowadzonych kontroli (o ile takie zostały zaplanowane w danym okresie czasu) oraz oceny postępu prac Wykonawcy, w tym skrótowo, podejmowanych przez Inspektora działań, o ile nie znajdują one swojego bezpośredniego odzwierciedlenia w Dzienniku Robót. Informowania Zamawiającego o zagrożeniach i ryzykach, a także napotkanych problemach wykonawczych. Uczestniczenia w spotkaniach zarządczych z Zamawiającym oraz w spotkaniach technicznych z Wykonawcą w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji nadzorowanej pracy geodezyjnej, gdzie wstępnie zakłada się, iż spotkania zarządcze nie powinny odbywać się częściej niż jeden raz na miesiąc (w przypadku terminowej należytej realizacji zamówienia przez Wykonawcę Pracy Geodezyjnej). Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia telekonferencji. 14. Zapewnienia ochrony danych osobowych w zakresie jaki wynika z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, w sposób określony co najmniej przez zapisy umowy na przetwarzanie danych osobowych, którą będzie zobowiązany zawrzeć po podpisaniu umowy realizacyjnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71700000-5


Dodatkowe kody CPV: 71218000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 98000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Geodezja Pruchnik Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. B.Pobożnego9
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.