To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-08
Ogłoszenie nr 500189656-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.
Burmistrz Wieruszowa: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 118 389E ULICA KOLEJOWA W WIERUSZOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580703-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 250855392,
ul. Rynek
1-7,
98-400
Wieruszów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48627832610, e-mail
um@wieruszow.pl, faks
+48627832611.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wokiss.pl/wieruszowm/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 118 389E ULICA KOLEJOWA W WIERUSZOWIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZI.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 118 389E ul. Kolejowa w Wieruszowie. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załącznikach do siwz - dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę drogi gminnej nr 118389 E ul. Kolejowa w miejscowości Wieruszów, Gmina Wieruszów, w tym: a) roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach zimnych - trasa dróg w terenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, - rozebranie ogrodzenia z prefabrykatów elem. Żelbet, - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o spoinach wypełnionych piaskiem, - wywóz samochodami samowyładowczymi brukowca, kostki kamiennej z załadunkiem ręcznym, - rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm, - rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr.4 cm, - rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, - rozebranie podbudowy z beton gr 15 cm mechanicznie- rozebranie ław, - rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm na podsypce piaskowej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 5 cm i 7 cm z wywozem, - rozebranie podbudowy z kruszywa o gr 15 cm, - demontaż znaków, - roboty ziemne wykonane koparkami, - wywiezienie gruzu i materiałów rozbiórkowych, - przełożenie kostki betonowej na wjazdach, - demontaż istniejących słupów oświetleniowych o masie do 100 kg; b) wykonanie kanalizacji deszczowej i odwodnienia : - wykopy pod kolektory o gł. 3 m na okład koparkami, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych, - komory murowane z cegieł, - studzienki ściekowe uliczne betonowe, - podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, - kanały z rur PVC 160, 315, 300, - podłoża pod kanały i obiekty, - zasypywanie wykopów o ściankach pionowych, - podbudowy z gruntu stabilizowanego, - roboty ziemne wykonane koparkami; c) wykonanie jezdni: - koryta wykonane mechanicznie do gł.30 cm w gruncie, - koryta gł. 30 cm wykonane w gruntach na poszerzeniach jezdni, - roboty ziemne wykonane koparkami (wywiezienie nadmiaru gruntu na odległość do 3 km), - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 2,5MPa warstwa 10 cm na poszerzeniu, - ława pod krawężniki betonowa z oporem, - krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15/22, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm, - ścieżki z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piakowej, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm o gr. 20 cm, - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, - mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm, 4cm i 6 cm, - mechaniczne oczyszczanie i skrapianie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej /bitumicznej, -nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - asfaltowych o gr 4 cm; d) wykonanie chodnika i zjazdów : - koryta i wykonanie mechaniczne gł. do 20 cm, - ława pod krawężniki betonowa z oporem -ława pod obrzeża, - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm o gr.20 cm, - wjazdy bramowe z kostki betonowej "POLBRUK" gr 80 mm typu Holland, - układanie nawierzchni chodników i placów z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-wapiennej; e ) roboty wykończeniowe : - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach, - humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, - regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych, - słupki dla znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm; 2) uporządkowanie terenu robót i terenu przyległego po zakończeniu robót, w tym także zagospodarowanie na własny koszt i ryzyko odpadów powstałych w toku realizacji robót; 3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót branżowych oraz bieżące, dokładne i czytelne prowadzenie dziennika budowy; 4) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci zatwierdzoną przez miejscowy ośrodek dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej; 5) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; 6) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego zawierającego: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabelę elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki badań laboratoryjnych sprawdzonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, rozliczenie z materiałów rozbiórkowych, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania; 7) przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanego przedmiotu umowy, z uwzględnieniem następujących warunków: 1) Udzielana gwarancja stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za wady i dotyczy całego zakresu przedmiotu umowy. Gwarancja jakości nie ogranicza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady robót; 2) Okres gwarancji jakości wynosi 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy; 3) Wykonawca usunie zgłoszone w okresie gwarancji przez Zamawiającego wady i usterki w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia; 4) Jeżeli Wykonawca w okresie gwarancji nie usunie wad w terminie 7 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4. Ponadto w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia do: 1) zapoznania się z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, w szczególności z dokumentacją projektową i zgłoszenie Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, w terminie 7 dni od dnia odbioru - wszelkich uwag i wad dokumentacji projektowej - pod rygorem braku możliwości powoływania się na takie wady w dalszym toku wykonywania Umowy i ponoszenia wszelkich kosztów wynikających z takich usterek lub niedokładności; 2) wykonania odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy; 3) wykonania badań, prób i rozruchu jak również do dokonania odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających; 4) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; 5) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; 6) wykonania na własny koszt prac utrzymaniowych na czynnych, ogólnodostępnych drogach przechodzących przez teren placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za przejazdowość i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu drogowego i pieszego przebiegającego po terenie placu budowy, zgodnie z zatwierdzoną organizacją ruchu na czas wykonywania robót; 7) realizacji uwag zawartych w wydanych uzgodnieniach projektu; 8) uporządkowania terenu budowy oraz przywrócenia nawierzchni w miejscach roboczych i transportowych do stanu pierwotnego po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru; 9) zapewnienia (wykonania) wszelkich przeglądów montowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji, niezbędnych do właściwego ich funkcjonowania oraz do zachowania gwarancji. 5. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa pracy. Opłaty i kary za ewentualne przekroczenie w trakcie robót norm, określonych w odpowiednich przepisach, dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy ponosi Wykonawca. 6. Podczas całego okresu robót Wykonawca zapewni na swój własny koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy, jak również przeprowadzi wszelkie niezbędne do wykonania robót zmiany w organizacji ruchu. 7. Po zakończeniu robót i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez Inspektora nadzoru Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o gotowości odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy następujące dokumenty: 1) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 2) protokoły odbiorów technicznych, 3) dokumentację powykonawczą obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru, 4) dziennik budowy, 5) protokoły badań i sprawdzeń wykonanych przez Wykonawcę, 6) rozliczenie z materiałów rozbiórkowych. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi koszty z tytułu wszelkich szkód powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych w czasie realizacji robót objętych niniejszą umową. 9. Zamawiający przekaże teren budowy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z: 1) dokumentacją projektową i SSTWiORB, 2) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, 3) projektem budowlanym oraz przedmiarami robót, 4) ze złożoną ofertą i ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, 5) poleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Inwestora, 6) zasadami wiedzy technicznej. 11. Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy dot. wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 12. Materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 13. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zagospodarowanie odpadów 14. Postępowanie prowadzone jest wg zasad określonych w art. 24aa Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny oferty, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 19. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111220-6, 45112500-0, 45112700-2, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
859128.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HUCZ Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1234025.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Przebudowa ulicy M. Konopnickiej w Wieruszowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.