Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198490/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu: „Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Wojewódzki ZOSP RP WL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007024050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasprowicza 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-074
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zosprp.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosprp.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6fab4c3-540a-4298-8f23-a72c74a937d51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
ochotnicze straże pożarne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach Projektu: „Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6fab4c3-540a-4298-8f23-a72c74a937d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach projektu: „Rozwijanie systemu ratownictwa i ochrony przed zjawiskami katastrofalnymi poprzez doposażenie OSP w samochody ratowniczo-gaśnicze”, współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: E.VI/EU/01/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego obejmującego 26 zestawów obejmujących:
a) pompę elektryczną zanurzeniową,
b) zestaw oświetleniowy,
c) zestaw elektronarzędzi.
1.2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 3 OPZ – TER.
1.3. Realizacja zamówienia powinna być prowadzona z odpowiednim uwzględnieniem umowy o dofinansowanie projektu wraz załącznikami, wytycznymi w zakresie realizowanego Projektu oraz obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz UE.
1.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (formularz techniczny) zawarty jest w załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - TER.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43134100-2 - Pompy zanurzeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42650000-7 - Pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 540.000,00 zł. Do upływu terminu wyznaczonego do składania ofert, wpłynęła 4 oferty. Jedyna oferta mieszcząca się w limicie cenowym tj. oferta nr 1 złożona przez Tronus Polska spółka z o.o. została odrzucona z uwagi na rażąco niską cenę. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY PROJEKTU FINANSOWANEGO Z MNISW II
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i Żaganiu.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów typu kombivan lub MPV na potrzeby Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze z podziałem na zadania: ZADANIE NR 1, ZADANIE NR 2, ZADANIE NR 3
- Przeprowadzenie warsztatów interdyscyplinarnych z wykorzystania systemów IT dla transportu i spedycji ( powiat międzyrzecki)
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. Jana Brzechwy w Zielonej Górze
- REMONT POMIESZCZEŃ JEDNOSTKI RATOWNICZO - GAŚNICZEJ NR 2 PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ZIELONEJ GÓRZE
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja Sali przy Szkole Podstawowej w Rojewie na cele kulturalne - OŚWIETLENIE SCENICZNE
- Dostawa sprzętu i urządzeń dla utrzymania gotowości Ratownictwa Specjalistycznego (SGR) w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Dostosowanie nieużytkowanego przyziemia budynku Miejskiego Centrum Kultury w Bobowej do funkcji miejsca doraźnego schronienia"
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa sprzętu w ramach projektu pn. "Obrona ludności i obrona cywilna Gminy Ustrzyki Dolne"
- Dostawa urządzeń w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.