eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onkaDostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-08-08

Og³oszenie nr 500188971-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Gminie Jab³onka: Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 573735-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500141894-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Gminie Jab³onka, Krajowy numer identyfikacyjny 49198495800000, ul. ul. 3 Maja 7, 34480 Jab³onka, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 18 264 20 21, e-mail spzoz@spzozjablonka.pl, faks 18 264 20 21.
Adres strony internetowej (url): http://spzozjablonka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w Gminie Jab³onka

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

SPZOZ.1.ZP.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1a do SIWZ "Specyfikacja parametrów techniczno-u¿ytkowych". Opis ten nale¿y odczytywaæ wraz z ewentualnymi zmianami tre¶ci specyfikacji, bêd±cymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 2. Oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (rok produkcji 2018), nieu¿ywany, kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie bêdzie konieczny zakup dodatkowych elementów i akcesoriów. ¯aden aparat ani jego czê¶æ sk³adowa, wyposa¿enie, etc. nie jest sprzêtem rekondycjonowanym, powystawowym i nie by³ wykorzystywany wcze¶niej przez innego u¿ytkownika. 3. Oferowany sprzêt musi byæ wyrobem medycznym dopuszczonym do obrotu i u¿ywania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 r. roku o wyrobach medycznych. 4. Wykonawca po przekazaniu do bie¿±cej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiaj±cego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protoko³em zdawczo-odbiorczym zobowi±zany jest do przeprowadzenia na w³asny koszt szkolenia personelu medycznego i pracowników obs³ugi technicznej w zakresie obs³ugi urz±dzenia w terminie ustalonym z Zamawiaj±cym. Odbycie szkolenia potwierdzone bêdzie dokumentem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 5. Zamawiaj±cy wymaga instrukcji obs³ugi i eksploatacji urz±dzenia w jêzyku polskim w formie papierowej i elektronicznej. 6. Przedstawione w Za³±czniku Nr 1a "Specyfikacji parametrów techniczno-u¿ytkowych" do SIWZ wymagania Zamawiaj±cego s± bezwzglêdnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty (Wykonawca wype³nia i sk³ada wraz z ofert±) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla dostaw sprzêtu zawieraj± specyfikacje parametrów techniczno-u¿ytkowych stanowi±ca za³±cznik nr 1a do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp w stosunku co do wymagañ technicznych (parametry, normy) nale¿y stosowaæ je przez odniesienie siê w kolejno¶ci preferencji do: a) Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie, b) norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie, c) europejskich ocen technicznych, d) norm miêdzynarodowych, e) innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne; 8. W przypadku braku Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie, norm innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±cych normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa powy¿ej, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzglêdnia siê w kolejno¶ci: a) Polskie Normy; b) polskie aprobaty techniczne; c) polskie specyfikacje techniczne dotycz±ce projektowania, wyliczeñ i realizacji robót budowlanych oraz wykonywania dostaw; d) krajowe deklaracje zgodno¶ci oraz krajowe deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych wyrobu, 9. Wymagane minimalny okres gwarancji na urz±dzenie wraz z wyposa¿eniem wynosi 24 miesi±ce od daty podpisania protoko³u odbioru przez Zamawiaj±cego . UWAGA!!! Zamawiaj±cy informuje, ¿e d³ugo¶æ udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 10 %. Wykonawca który zaproponuje najd³u¿szy okres gwarancji ale nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma maksymalnie 10 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (24 miesi±ce) otrzyma 0 pkt. 10. Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodnie z § 30 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n.zm.) wskazane przez Wykonawcê na etapie sk³adania ofert, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych nie gorszych ni¿ okre¶lone w Specyfikacjach parametrów techniczno-u¿ytkowych. U¿yte w dokumentacji przetargowej nazwy w³asne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia s± przyk³adowe i towarzyszy im sformu³owanie: "lub równowa¿ne". Maj± one na celu tylko i wy³±cznie okre¶lenie standardów i parametrów jako¶ciowych, u¿ytkowych oraz funkcjonalnych materia³ów, urz±dzeñ lub innych rozwi±zañ w sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie mo¿e ich opisaæ za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ w tre¶ci oferty, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania (materia³y, urz±dzenia, itp.) przed ich zastosowaniem, spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego, b±d¼ przewiduj± zastosowanie rozwi±zañ lepszych od wymaganych (szczegó³owy opis w za³±cznikach do dokumentacji). 8. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ G³ówny przedmiot CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 33111000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 447154.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Miñska 25B lok. U1
Kod pocztowy: 03-808
Miejscowo¶æ: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 549200
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 549200
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 549200
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.