eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-OsadaUdzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2.100.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500188880-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Iłowo-Osada: Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2.100.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589526-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Iłowo-Osada, Krajowy numer identyfikacyjny 130378120, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 23 654 14 60, e-mail sekretariat@ugilowo-osada.pl, faks 23 654 10 14.
Adres strony internetowej (url): https://biuletyn.net/ilowo-osada

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2.100.000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.10.2018.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Udzielenie i obsługa kredytu złotowego w wysokości 2 100 000,00 zł, na sfinansowanie deficytu budżetowego oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - postępowanie nr 2. 1)Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku 2)Kredyt zostanie spłacony w terminach według harmonogramu spłat rat kredytu wskazanych w załączniku nr 2 3)Zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. 4)Odsetki będą płatne kwartalnie, zawsze do 25-ego dnia miesiąca (marca, czerwca, września, grudnia), od salda kredytu. 5)Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - za dany okres odsetkowy równe sumie b + m, gdzie: b - stopa bazowa, równa stawce WIBOR 3M, obowiązująca w ostatnim dniu "roboczym" miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty odsetek; m - stała marża banku . 6)Wartość wszystkich prowizji i opłat za udzielenie kredytu i w okresie realizacji zamówienia wyniesie 0 zł. 7)Zamawiający nie dopuszcza możliwości naliczenia w cenie kredytu prowizji przygotowawczej. 8)Zamawiający dla ujednolicenia ofert informuje, że należy przyjąć wartość WIBOR 3M z dnia 22 czerwca 2018 r. 9)O wysokości oprocentowania w danym miesiącu Wykonawca (bank) powiadomi zamawiającego na piśmie w terminie 7 dni roboczych od daty ustalenia oprocentowania dla danego okresu odsetkowego. 10)Zamawiający uzyskał pozytywną opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej zał. 8 11)Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz regulowania wysokości i ilości transz stosownie do potrzeb zamawiającego, bez ponoszenia prowizji i opłat bankowych. 12)Naliczenia odsetek dokonuje się w okresach 3-miesięcznych (XII- II, III-V, VI-VIII, IX-XI), od rzeczywistego salda. Spłata odsetek od kredytu nastąpi 25 dnia kolejnego miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego. Spłaty odsetek dokonywane będą w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia (noty obciążeniowej) o wysokości naliczonych odsetek. 13)Odsetki za ostatni kwartał 2029r. zostały spłacone razem z ostatnią ratą kredytu, tj. 30.12.2029r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 700890.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Email wykonawcy: bank@bsbrodnica.pl
Adres pocztowy: ul. Kamionka 27
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 571558.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 571558.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 571558.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.