To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500185583-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego: Usługi utrzymania i rozwoju systemu Taksator Plany Uproszczone - procedura po unieważnieniu postępowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587455-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47321576000000,
ul. Sękocin Stary, ul. Leśników
21C,
05-090
Raszyn, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 2707100, e-mail
biuro@zilp.lasy.gov.pl, zamowienia@zilp.lasy.gov.pl, faks
+48 22 4680951.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi utrzymania i rozwoju systemu Taksator Plany Uproszczone - procedura po unieważnieniu postępowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ.270.114.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Umowy jest realizacja przez Wykonawcę usług, które obejmują: 1. Bieżące świadczenie Usług Podstawowych polegających na utrzymaniu oprogramowania Taksator Plany Uproszczone (Oprogramowanie). 2. Konsultacje Specjalistyczne realizowane na zamówienie, obejmujące w szczególności: modyfikacje Oprogramowania, prowadzenie szkoleń i warsztatów oraz realizację innych zadań związanych tematycznie z Umową. Okres świadczenia Usług Podstawowych i Konsultacji Specjalistycznych wynosi 48 miesięcy od dnia podpisania Umowy. Zakres Usług Podstawowych: 1. Drobne optymalizacje kodów źródłowych konserwowanego Oprogramowania w celu zwiększenia ich wydajności, poprawy czytelności kodu źródłowego itd. jednak bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 2. Wprowadzania drobnych modyfikacji Oprogramowania na podstawie konsultacji z koordynatorem ds. merytorycznych ze strony DGLP. Na realizację drobnych modyfikacji ustala się ryczałt w wysokości 8 godzin miesięcznie. 3. Usuwanie błędów wykrytych podczas testów Oprogramowania. 4. Aktualizacja dokumentacji technicznej i instrukcji użytkownika w zakresie związanym z wprowadzonymi poprawkami i modyfikacjami w Oprogramowaniu. Usługi Konsultacji Specjalistycznych będą realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego zgodnie z procedurą stanowiąca załącznik do Umowy. Łączna pracochłonność usług specjalistycznych nie przekroczy 1000 roboczogodzin prac specjalistów Wykonawcy. Usługi Konsultacji Specjalistycznych mogą nie zostać wykorzystane przez Zamawiającego w całości. Nie określa się również minimalnej liczby godzin. Która zostanie wykorzystana przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162439.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Taxus IT sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199014
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Ww. cena oferty została podana jako wartość brutto. Wartość udzielonego zamówienia netto wynosi 161800 PLN. Stawka VAT 23%. |
|
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162439.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Taxus IT sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199014
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Ww. cena ofert została podana jako wartość bruuto. Stawka VAT wynosi 23%. Wartość netto wynosi 161800 PLN. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- CSR/TP/02/2025 Modernizacja pomieszczeń wraz z sanitariatami i natryskami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Raszyn (II).
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Usługa asysty technicznej nad posiadanym systemem typu LIS/PIS
- Obsługa serwisowa oraz bieżący nadzór nad oprogramowaniem Elektroniczna Karta Znieczuleń (EKZ)
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
- ubezpieczenie budynków bloków parowo - gazowych w Polkowicach oraz Głogowie.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





