To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500181013-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562913-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500123571-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):19/ZP/U/MED/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO. Główny przedmiot zamówienia CPV - 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego Dodatkowy przedmiot zamówienia CPV - 50421000-2 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Częstotliwość i terminy czynności konserwacyjnych, przeglądu oraz naprawczych określono w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Przegląd, konserwacja i kalibracja sprzętu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia winna zagwarantować niezbędną pracę sprzętu oraz zapewnić utrzymanie sprzętu w stałej sprawności eksploatacyjnej. 4.Zakresem usług przeglądu lub konserwacji objęte są wszystkie zespoły i podzespoły wchodzące w skład sprzętu medycznego podlegającego przeglądowi lub konserwacji wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Konserwacja, przegląd i legalizacja muszą być wykonywane zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu. 6.Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Materiały i akcesoria wykorzystane podczas usług konserwacyjnych muszą być fabrycznie nowe oraz spełniać warunki producenta urządzeń. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane usługi naprawy/konserwacji sprzętu medycznego min. 6 - miesięcy gwarancji liczonej od dnia podpisania "Protokołu odbioru sprzętu medycznego po przeglądzie/konserwacji/naprawie" - załącznik nr 2 do projektu umowy. 8.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone części zamienne na okres określony przez ich producenta, jednak nie krótszy niż 12 - miesięcy 9.Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystanie z prawa opcji we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia podanych w SIWZ w dowolnym momencie, w trakcie realizacji umowy informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Dopuszczalne jest udzielanie prawa opcji po cenie roboczogodziny zaoferowanej w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SIWZ pkt 6). 10.Zamawiający określa maksymalny czas konserwacji/przeglądu 1 egz. sprzętu medycznego na 1 godzinę zegarową, dla której dokonywać będzie rozliczenia finansowego w Wykonawcą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71631000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przegląd zgodnie z instrukcją producenta, walidacja |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przegląd, walidacja z certyfikatem oraz etykieta inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przegląd zgodnie z instrukcja producenta |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Przegląd i sprawdzenie stanu technicznego, stosowne regulacje urządzenia. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Przegląd i sprawdzenie stanu technicznego, stosowne regulacje urządzenia. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Przegląd i sprawdzenie stanu technicznego, stosowne regulacje urządzenia, ewentualna wymiana części, które uległy zużyciu w trakcie eksploatacji. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Przegląd zgodnie z instrukcją producenta |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Przegląd zgodnie z instytucją producenta |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Przegląd. Wymagany dokument potwierdzający wykonanie przeglądu |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Konserwacja i przegląd |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Naprawa i przegląd |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną, konserwacje i naprawa |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5188.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MCE SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6273.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Przegląd |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1278.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa BA SYSTEM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przegląd |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8122.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agata Bonderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2706.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Przegląd etykietą |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
406.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kałużny Andrzej DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA, ZAOPATRZENIE LECZNICTWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę: KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Al. 1-go Maja 18/46 62-510 KONIN Oddział Włocławek ul. Chocimska 33 87-816 WŁOCŁAWEK Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy (KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział Włocławek ul. Chocimska 33, 87-816 WŁOCŁAWEK) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W wyniku odrzucenia oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę: KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Al. 1-go Maja 18/46 62-510 KONIN Oddział Włocławek ul. Chocimska 33 87-816 WŁOCŁAWEK Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy (KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział Włocławek ul. Chocimska 33, 87-816 WŁOCŁAWEK) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W wyniku odrzucenia oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę: KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Al. 1-go Maja 18/46 62-510 KONIN Oddział Włocławek ul. Chocimska 33 87-816 WŁOCŁAWEK Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy (KAŁUŻNY ANDRZEJ DENTART - MEDYCYNA, STOMATOLOGIA, PROTETYKA ZAOPATRZENIE LECZNICTWA Oddział Włocławek ul. Chocimska 33, 87-816 WŁOCŁAWEK) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W wyniku odrzucenia oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przegląd |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu złożono jedną ofertę: EKOHIGIENA APARATURA RYSZARD PUTYRA SP. J. ul. Strzelecka 19 55-300 ŚRODA ŚLĄSKA Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy (EKOHIGIENA APARATURA RYSZARD PUTYRA SP. J. ul. Strzelecka 19, 55-300 Środa Śląska) na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ponieważ treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. W wyniku odrzucenia oferty, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1948.78
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
220.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNITECH DARIUSZ LUBIATOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4501.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Przeglądy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNITECH DARIUSZ LUBIATOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Przeglądy i konserwacje |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54060.39
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNITECH DARIUSZ LUBIATOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SARSTEDT ZP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Przegląd |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UNITECH DARIUSZ LUBIATOWSKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Przegląd etykietą inspekcyjną |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1756.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DRAGER POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8462.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





