eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczBudowa infrastruktury z funkcją centrum demonstracyjnego/fab labs/living labs w Bydgoskim Parku Przemysłowo - Technologicznym - w trybie zaprojektuj i wybuduj

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180752-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o.: Budowa infrastruktury z funkcją centrum demonstracyjnego/fab labs/living labs w Bydgoskim Parku Przemysłowo - Technologicznym - w trybie zaprojektuj i wybuduj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Działania 1.4 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Poddziałania 1.4.3 Rozwój infrastruktury na rzecz rozwoju gospodarczego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542304-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500094003-N-2018, 500098652-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 34001127900000, ul. ul. Bydgoskich Przemysłowców 6, 85862 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 365 33 10, e-mail przetargi@bppt.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bppt.pl; www.bip.bpp.bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa infrastruktury z funkcją centrum demonstracyjnego/fab labs/living labs w Bydgoskim Parku Przemysłowo - Technologicznym - w trybie zaprojektuj i wybuduj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ST/ŁK/4/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie infrastruktury z funkcją centrum demonstracyjnego/fab labs/living labs w Bydgoskim Parku Przemysłowo - Technologicznym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, polegających na "Budowie infrastruktury z funkcją centrum demonstracyjnego / fab labs / living labs w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologicznym" - w trybie zaprojektuj i wybuduj", wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją wykonywanych robót budowlanych w zakresie określonym w niniejszej umowie, ofercie Wykonawcy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnieniami do SIWZ, w tym w programie funkcjonalno-użytkowym (wraz z załącznikami). Oferta Wykonawcy, specyfikacja istotnych warunków zamówienia i program funkcjonalno-użytkowy (z załącznikami) stanowią część niniejszej umowy. 1) Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji zadania, dla wszystkich branż, obejmującej w szczególności koncepcję zagospodarowania terenu, koncepcję architektoniczno-konstrukcyjną, projekt budowlany, projekty wykonawcze (w tym projekt architektonicznokonstrukcyjny, instalacji wewnętrznych), przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentację hydrogeologiczną i geologiczno-inżynierską, informację BIOZ, plan zapewnienia jakości, projekt organizacji robót, b) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania, odbioru robót budowlanych i oddania obiektu do użytkowania, w tym także plastyka miejskiego i Rady ds. Estetyki Miasta Bydgoszczy oraz konserwatora zabytków, przy czym wniosek o uzyskanie uzgodnień, opinii i zezwoleń wymaga wcześniejszej akceptacji nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, c) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym, po zaakceptowaniu projektu budowlanego przez Zamawiającego, ostatecznej (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocną) decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz innych wymaganych przepisami prawa, koniecznych dla prawidłowej realizacji zadania i odbioru robót budowlanych. d) obsługę geotechniczną i geodezyjną (w tym opinia geologiczno - inżynierska, nadzorowanie robót budowlanych ziemnych przez geologa, odbiór prac ziemnych potwierdzony wpisem do dziennika), e) wykonanie całości robót budowlanych, zgodnie z odebraną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i ostateczną (a w przypadku wniesienia skargi do sądu - prawomocną) decyzją o pozwoleniu na budowę, f) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz mapy geodezyjnej powykonawczej, g) sprawowanie nadzoru autorskiego (wielobranżowego) nad realizacją wykonywanych robót budowlanych, h) wykonanie wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania, skompletowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, i) przygotowanie terenu do prac budowlanych, j) ukształtowanie terenu i zieleń, k) ogrodzenie terenu, bramy wjazdowe i wejścia, l) obiekty małej architektury, m) nawierzchnie chodników, drogi i miejsca postojowe, n) oświetlenie i monitoring terenu, o) sieci teleinformatyczne (wewnętrzne i zewnętrzne), p) sieci i instalacje wewnętrzne i zewnętrzne. 2) Całość przedmiotu umowy należy wykonać zgodnie z SIWZ (w tym programem funkcjonalno-użytkowym i załącznikami), miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, decyzją środowiskową, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin w terenie. 3) Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji w zakresie objętym umową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45211350-7, 74200000-1, 74230000-7, 74232000-4, 45214100-1, 45111291-4, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22648164.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKOB WEGNER sp. z o.o. sp.k.
Email wykonawcy: przetargi@wegner.pl
Adres pocztowy: Rudki 10
Kod pocztowy: 62-240
Miejscowość: Rudki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27514748.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27514748.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27514748.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.