To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180341-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Gmina Łyse: Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 584277-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łyse, Krajowy numer identyfikacyjny 55066817200000,
ul. ul. Ostrołęcka
2,
07437
Łyse, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 725 027, e-mail
inwestycje_lyse@wp.pl, faks
29 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej (url): http://www.uglyse.e-bip.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZP.271.12.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Przedmiot zamówienia: Utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych placówek oraz wykaz powierzchni do sprzątania znajduje się w załącznikach nr 1 i 7 do SIWZ z podziałem na poszczególne jednostki (placówki). Okres i dni sprzątania będą się odbywały zgodnie z obowiązującym kalendarzem roku szkolnego. Przygotowanie budynku szkoły w okresach świątecznych, feriach zimowych i letnich do rozpoczęcia zajęć wykonując czynności jak w serwisie codziennym Wykonawca ustali indywidualnie z dyrektorem placówki. Harmonogram prac wakacyjnych wykonywanych w miesiącu sierpniu uzgodniony i podpisany będzie wraz z dyrektorem danej placówki i przedstawicielem firmy w miesiącu czerwcu. Wstępnie proponowane godziny sprzątania w placówkach od 8:00. Faktyczne godziny sprzątania placówek wykonawca ustali indywidualnie z dyrektorem danej placówki. 2.2 Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90910000-9 USŁUGI SPRZĄTANIA 90911200-8 USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW 90911300-9 USŁUGA CZYSZCZENIA OKIEN 90919000-2 USŁUGI SPRZĄTANIA BIUR I SZKÓŁ ORAZ CZYSZCZENIA URZĄDZEŃ BIUROWYCH 90919300-5 USŁUGI SPRZĄTANIA SZKÓŁ 2.3 Zakres usługi: 1) Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości oraz sprzątanie budynków użyteczności publicznej w Łysych, Lipnikach i Zalasiu w okresie 01.09.2018 r. - 31.08.2021 r. 2) Pełny zakres usługi (zakres czynności prac oraz wykaz powierzchni) został określony w ZAŁĄCZNIKACH NR 1 i 7 do SIWZ. 3) Usługi sprzątania określone w załączniku nr 1 do SIWZ będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 4) Usługa ma być wykonywana personelem będącym w dyspozycji wykonawcy, pod własnym nadzorem, z użyciem sprzętu, materiałów i środków będących w dyspozycji wykonawcy. 5) Środki czystości, chemiczne oraz materiały używane do realizacji zadań zawartych w umowie muszą posiadać wszelkie atesty, nie mogą być szkodliwe dla ludzi, jak również muszą być odpowiednio dostosowane do sprzątanej lub konserwowanej powierzchni tak, aby nie doprowadzić żadnej z powierzchni do zniszczenia czy uszkodzenia. W przypadku konieczności posiadania rekomendacji lub zasad gwarancji przez producenta danej powierzchni, wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić. 6) Wszystkie prace muszą być wykonane z zastosowaniem najnowszej technologii, sprzętu, wysokiej jakości materiałów i środków, w sposób fachowy, sprawny, dokładny i terminowy. 7) Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie profesjonalne urządzenia i narzędzia niezbędne do utrzymania czystości, przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych, w tym froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące, a także środki czystości, w tym worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek. 8) Wykonawca zapewni stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę Koordynatora (1 osoba na daną szkołę), kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń. Wykonawca wyposaży Koordynatora w telefon komórkowy tak, aby zamawiający mógł na bieżąco zgłaszać uwagi. 9) Wykonawca odpowiedzialny jest za zamknięcie szkoły po sprzątaniu. Dyrektor placówki udostępni hasło do alarmu, by po wyjściu z budynku uzbroić alarm. 10) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę; 11) Wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu. 12) Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w obiektach, w których realizowany będzie przedmiot niniejszego zamówienia (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z obiektami podlegającymi usłudze, wielkością powierzchni, umożliwiające prawidłowe przygotowanie oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z dyrektorem danej placówki. 2.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji w wymiarze 6 etatów. 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: obowiązki w zakresie utrzymania czystości oraz sprzątania budynków. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych - co najmniej 6 etatów. 3) Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawierają ogólne warunki umowy stanowiące załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919000-2, 90919300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
802370.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Zbigniew Dziczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1012963.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŁYSE
- Rozbudowa i zwiększenie odporności infrastruktury wodociągowej, kanalizacyjnej oraz kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Łyse
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250701W Łączki - Ksebki od km 0+023,00 do km 1+197,40
więcej: przetargi ŁYSE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W GRYFICACH
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie i delegaturach oraz jednostkach terenowych Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń budynkach oświatowych w Baranowie z podziałem na dwie części:
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.