eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek"Przebudowa ul. Szkolnej" w ramach zadania inwestycyjnego pt. "Przebudowa ul. Szkolnej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178020-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Miasto Sulejówek: "Przebudowa ul. Szkolnej" w ramach zadania inwestycyjnego pt. "Przebudowa ul. Szkolnej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020, Podziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568356-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Sulejówek, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (url): www.sulejowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ul. Szkolnej" w ramach zadania inwestycyjnego pt. "Przebudowa ul. Szkolnej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRP.271.52.2018.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Szkolnej na całej długości tj. od ul. Dworcowej do ul. Paderewskiego - długość około 340 mb. W zakres zamówienia wchodzi: o Rozbiórka istniejącej nawierzchni wraz z podbudową, o Wymiana krawężnika drogowego 15 x 30 na ławie z oporem z betonu cementowego po zachodniej stronie drogi na odcinku około 250 mb. Odcinek wskazany w załączniku nr 11 do SIWZ. o Wykonanie nowej podbudowy, o Wykonanie warstw bitumicznych, o Wykonanie ścieku przykrawężnikowego, o Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z wpustem drogowym w rejonie skrzyżowania z ulicą 11 Listopada o Wykonanie przebudowa zjazdów i dojść do furtek wskazanych w załączniku nr 11 do SIWZ o powierzchni około 82 m2 (zjazdy 76m2, dojścia, 6 m2). Konstrukcja zjazdu: o Kosta betonowa - 8 cm o Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3 cm o Podbudowa z tłucznia kamiennego 0/63 - 20 cm Konstrukcja dojścia do furtki: o Kosta betonowa - 8 cm o Podsypka cementowo - piaskowa 1:4 - 3 cm o Podbudowa z tłucznia kamiennego 0/63 - 10 cm o Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu o Wdrożenie projektu organizacji ruchu. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i wdrożyć projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Materiał z rozbiórek (nawierzchnia jezdni, zjazdów, krawężniki, podbudowa) Wykonawca ma obowiązek zutylizować na swój koszt, chyba że Zamawiający wskaże miejsce składowania. Miejsce składowania będzie zlokalizowane na terenie Miasta Sulejówek. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja pn.: "Przebudowa drogi - ulicy Szkolnej w Sulejówku" wykonana przez AMDRO Andrzej Malinowski, ul. Olecka 23, 04-980 Warszawa stanowiąca złącznik nr 8 do SIWZ i dokumentacja Projekt Budowlany pn.: "Przyłącze kanalizacji deszczowej Dz200mm PVC w ul. Szkolnej w m. Sulejówek" wykonana przez mgr inż. Zbigniewa Moroz stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający załącza również Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45232440-8, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 452369.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRUKER s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Idzikowskiego 49
Kod pocztowy: 05-070
Miejscowość: Sulejówek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485432.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 485432.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 649443.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.