To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-27
Ogłoszenie nr 500177883-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej: Dostawa warzyw i owoców mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w II połowie 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580678-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 124590400000,
ul. ul. Puszkina
7,
41704
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 481 774, e-mail
dps_senior@wp.pl, faks
032 2481774 w. 33.
Adres strony internetowej (url): bip.dps-senior.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorzadowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców mrożonych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w II połowie 2018 roku
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp. Nazwa artykułu Sugerowana wielkość opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia 1 Brokuły - różyczka 2000-2500g kg 170,00 2 Brukselka 2000-2500g kg 50,00 3 Fasolka szparagowa zielona, cięta 2000-2500g kg 65,00 4 Kalafior - różyczka 2000-2500g kg 80,00 5 Marchewka krojona w kostkę 2000-2500g kg 60,00 6 Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia, czarna porzecza, śliwka, truskawka) 450g kg 85,00 7 Mieszanka kompotowa (wiśnia, aronia, czarna porzecza, śliwka, truskawka) 2000-2500g kg 465,00 8 Szpinak drobno rozdrobniony 2000-2500g kg 140,00 9 Truskawki 2000-2500g kg 35,00
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5264.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "MAR-TAD Maria, Tadeusz Jędrusik spółka jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5459.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na zlecenie Centrum Usług Społecznych w Rudzie Śląskiej w 2026 roku
- Wykonywanie robót z tytułu usuwania szkód spowodowanych eksploatacją górniczą na terenie obszaru górniczego KWK Ruda: Zadanie nr 1 - Roboty awaryjne w rowach i urządzeniach hydrotechnicznych, Zadanie nr 2 - Roboty awaryjne w drogach i urządzeniach drogowych
- Wykonywanie usług kominiarskich w latach 2026-2028 w budynkach komunalnych Miasta Ruda Śląska zarządzanych przez MPGM TBS sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa i zabudowa urządzenia do wydawania środków ochrony osobistej dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego nr 8 w Czechowicach -Dziedzicach w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





