Ogłoszenie z dnia 2019-01-02
Ogłoszenie nr 500174119-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku: Dostawa sprzętu i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 654226-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 001021197,
ul. ul. Długa
75/76,
80-831
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3002300, e-mail
przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl, ias.gdansk@mf.gov.pl, faks
58 3014318.
Adres strony internetowej (url): www.pomorskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2201-ILN-2.260.34.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku niżej wymienionego sprzętu i oprogramowania komputerowego: Część I Sprzęt komputerowy : 1. komputer PC z oprogramowaniem Windows 10 PRO, + mysz, klawiatura - 2 szt. 2. Laptop z Windows 10 PRO PL -1 szt., 3. Laptop z Windows 10 PRO PL - 3 szt. 4. Monitor -1 szt., 5. Monitor + kabel HDMI, kabel VGA - 4 szt., 6. Monitor panoramiczny - 1 szt., 7. Monitor - 4 szt, 8. Monitory - 36 szt., 9. Listwa antyprzepięciowa - 10 szt., 10. Kabel DVI (M)-DVI(M) 2 m - 1 szt. 11. Kabel audio minijack 3,5 mm (M) x2 1,5m - 1 szt., 12. Kabel RJ-45 LAN kat. 6, 3 m - 12 szt., 13. Kabel RJ-45 LAN kat. 6, 5 m - 4 szt., 14. Kabel RJ-45 LAN kat. 6, 10 m - 2 szt., 15. Stolik do monitora/komputera - 1 szt. 16. Tablica interaktywna -1szt., 17 Karta graficzna do komputera - 1 szt., 18 dysk SSD - 1 szt., 19 karta PCI Express do komputera - 1 szt., 20 HUB USB - replikator portów do laptopa - 1 szt., 21 Zasilacz awaryjny o różnych parametrach - 6 szt., 22 Projektor - 1 szt., 23 Kabel DisplayPort M/M 3m - 4 szt., 24 kabel zasilający przedłużający 1,8m do UPS - 16 szt, 25 Przenośne urządzenia wielofunkcyjne 12 szt. + kabel do drukarki 12 szt. + zestaw tuszy kolor + czarny- 12 szt. 26 Kabel HDMI - 1 szt. 27 Klawiatura bezprzewodowa 1 szt., 28 Mysz bezprzewodowa - 1 szt. 29 Słuchawki z mikrofonem - 2 szt. Część II oprogramowanie : 1. Pakiet Microsoft Office 2019 Standard PL - 4 szt., 2. System operacyjny Windows Server 2019 Standard - 24 szt. Część III akcesoria, urządzenia sieciowe i serwerowe : 1. Bateria do zasilaczy awaryjnych UPS -120 szt., 2. Kable krosowe - 700 szt., 3. Zasilacz UPS - 1 szt. 4. Przełącznik sieciowy zarządzalny - 21 szt. 5. Przełącznik sieciowy zarządzalny biurkowy- 2 szt, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SIWZ oraz poprzez postanowienia zawarte w Projekcie umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6, 48000000-8, 30237200-1, 30237200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: oprogramowanie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82523.57
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97701.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: akcesoria, urządzenia sieciowe i serwerowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84384.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFOS Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71586.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





