eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola"Cykliczne dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie jednego roku od podpisania umowy".

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500174011-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Stalowa Wola:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 589896-N-2018
Data: 17/07/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 000312567, ul. ul. Staszica 4, 37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8433201,, e-mail zam-publ@szpital-stw.com, faks 15 8433397.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-stw.com

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-07-27, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > PL
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-07-30, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > PL

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6,6
W ogłoszeniu jest: Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ b) szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Załącznik nr 6 do SIWZ d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania tj. Załącznik nr 7 do SIWZ e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). 1. Wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę w toku Postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku Postępowania. 2. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4, 10. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych. 12. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia celem stosowania normy, o której mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 14. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. Poz. 1579 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 15. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie charakteryzującym konkretny produkt przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzysz wyraz: "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry medyczne i jakościowe, a jego zastosowanie nie wpłynie w negatywny sposób na prawidłowe funkcjonowanie/ użycie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola pokój nr 7 (Administracja Szpitala), Gabinet Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno - Eksploatacyjnych w terminie 27.07. 2018 r., o godzinie 9:30 W trakcie publicznego otwarcia ofert Zamawiający poda informacje określone w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia. Uprawnieni do prowadzenia czynności otwarcia ofert są członkowie komisji przetargowej powołani zarządzeniem 35/2018. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
W ogłoszeniu powinno być: Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ b) szczegółową ofertę cenową - Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. c) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Załącznik nr 6 do SIWZ d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania tj. Załącznik nr 7 do SIWZ e) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 10 lit. b), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). 1. Wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę w toku Postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku Postępowania. 2. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4, 10. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych. 12. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia celem stosowania normy, o której mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 14. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. Poz. 1579 z późn. zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 15. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie charakteryzującym konkretny produkt przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzysz wyraz: "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry medyczne i jakościowe, a jego zastosowanie nie wpłynie w negatywny sposób na prawidłowe funkcjonowanie/ użycie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem medycznym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola pokój nr 7 (Administracja Szpitala), Gabinet Zastępcy Dyrektora ds. Administracyjno - Eksploatacyjnych w terminie 30.07. 2018 r., o godzinie 9:30 W trakcie publicznego otwarcia ofert Zamawiający poda informacje określone w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy Pzp. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia. Uprawnieni do prowadzenia czynności otwarcia ofert są członkowie komisji przetargowej powołani zarządzeniem 35/2018. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów II A reg. 7 dla wyrobów z gazy dot.: zad. 5, zad. 8, zad. 15, zad. 23, zad. 13 poz. 3 b) Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby, była zgodna z normą PN-EN 14079 i wynosiła min. dla gazy 17 N- 23 g/m2, 20 N- 27 g/m2, 24 N- 32 g/m2. W celu potwierdzenia wymagania, Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie normy- dotyczy: zad. 5, zad. 8, zad. 13 poz. 3, zad. 15, zad. 23. c) Raport z walidacji procesu sterylizacji na oferowane produkty- dotyczy: zad. 3 poz. 16, zad. 4, zad. 5, zad. 8 bez poz. 2, zad. 10 bez poz. 5,6,7, zad. 13 poz.3 d) Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego dotyczy: zad. 3, zad. 4, zad. 10 bez poz. 5, 6, 8 e) Materiałów informacyjnych (opisów, katalogów, folderów itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia). f) Oświadczenia o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) - Załącznik nr 4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt.a-f .
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów II A reg. 7 dla wyrobów z gazy dot.: zad. 5, zad. 8, zad. 15, zad. 23, zad. 13 poz. 3 b) Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby, była zgodna z normą PN-EN 14079 i wynosiła min. dla gazy 17 N- 23 g/m2, 20 N- 27 g/m2, 24 N- 32 g/m2. W celu potwierdzenia wymagania, Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie normy- dotyczy: zad. 5, zad. 8, zad. 13 poz. 3, zad. 15, zad. 23. c) Raport z walidacji procesu sterylizacji na oferowane produkty- dotyczy: zad. 3 poz. 15, zad. 4, zad. 5, zad. 8 bez poz. 2, zad. 10 bez poz. 5,6,7, zad. 13 poz.3 d) -Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego dotyczy: zad. 3, , zad. 10 bez poz. 5, 6, 8 -Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego lub kauczukowego dotyczy: zad. 4 e) Materiałów informacyjnych (opisów, katalogów, folderów itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia). f) Oświadczenia o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) - Załącznik nr 4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt.a-f .

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów II A reg. 7 dla wyrobów z gazy dot.: zad. 5, zad. 8, zad. 15, zad. 23, zad. 13 poz. 3 b) Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby, była zgodna z normą PN-EN 14079 i wynosiła min. dla gazy 17 N- 23 g/m2, 20 N- 27 g/m2, 24 N- 32 g/m2. W celu potwierdzenia wymagania, Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie normy- dotyczy: zad. 5, zad. 8, zad. 13 poz. 3, zad. 15, zad. 23. c) Raport z walidacji procesu sterylizacji na oferowane produkty- dotyczy: zad. 3 poz. 16, zad. 4, zad. 5, zad. 8 bez poz. 2, zad. 10 bez poz. 5,6,7, zad. 13 poz.3 d) Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego dotyczy: zad. 3, zad. 4, zad. 10 bez poz. 5, 6, 8 e) Materiałów informacyjnych (opisów, katalogów, folderów itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia). f) Oświadczenia o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) - Załącznik nr 4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt.a-f
W ogłoszeniu powinno być: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) Dokumenty potwierdzające klasę wyrobów II A reg. 7 dla wyrobów z gazy dot.: zad. 5, zad. 8, zad. 15, zad. 23, zad. 13 poz. 3 b) Zamawiający wymaga, aby masa powierzchniowa gazy, z której wykonane są wyroby, była zgodna z normą PN-EN 14079 i wynosiła min. dla gazy 17 N- 23 g/m2, 20 N- 27 g/m2, 24 N- 32 g/m2. W celu potwierdzenia wymagania, Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające spełnienie normy- dotyczy: zad. 5, zad. 8, zad. 13 poz. 3, zad. 15, zad. 23. c) Raport z walidacji procesu sterylizacji na oferowane produkty- dotyczy: zad. 3 poz. 15, zad. 4, zad. 5, zad. 8 bez poz. 2, zad. 10 bez poz. 5,6,7, zad. 13 poz.3 d) -Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego dotyczy: zad. 3, zad. 10 bez poz. 5, 6, 8 -Dokumenty potwierdzające użycie kleju akrylowego lub kauczukowego dotyczy: zad. 4 e) Materiałów informacyjnych (opisów, katalogów, folderów itp.) oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 (Formularz cenowy - Opis przedmiotu zamówienia). f) Oświadczenia o posiadaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211) - Załącznik nr 4 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów wymienionych w pkt.a-f

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.