To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500173137-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu: Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 40 , 40a , 41 , 41a , 41b , 46a , 46c i 46g administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie do dnia 30.06.2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570614-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 01751157500147,
ul. ul. Niedziałkowskiego
6,
45085
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 4016344; 4545505, 4016330, e-mail
przetargi@opole.gddkia.gov.pl, faks
077 4544468.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 40 , 40a , 41 , 41a , 41b , 46a , 46c i 46g administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie do dnia 30.06.2020r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.Op.D-3.2413.19.2018(41)
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach krajowych nr 40 , 40a , 41 , 41a , 41b , 46a , 46c i 46g administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie do dnia 30.06.2020 r. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usuwania skutków zdarzeń drogowych w ciągu dróg krajowych administrowanych GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie - celem zapewnienia przejezdności dróg krajowych i związanego z tym : a) zapewnienia całodobowego odbioru zgłoszeń oraz całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej i sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z nadzorem i kierowaniem wykonywanymi robotami z ramienia Wykonawcy. b) usunięcia z pasa drogi - (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) materiałów (sypkich, sztukowych lub kubaturowych, pozostałości płynów) rozsypanych lub pozostawionych w wyniku zdarzenia drogowego oraz porzuconych przez nieznane osoby wraz z oczyszczeniem (pozamiataniem) w celu zapewnienia przejezdności i bezpiecznego użytkowania drogi. c) zabezpieczenia rozlanych substancji ropopochodnych, farb oraz płynów eksploatacyjnych z samochodów biorących udział w zdarzeniu za pomocą odpowiednich środków chemicznych takich jak sorbent (w przypadku niedużego zakresu rozlanych substancji) lub piaskiem - ręcznie lub mechanicznie za pomocą samochodu ciężarowego z posypywarką (w przypadku konieczności wykonania zabezpieczenia wycieków o dużych rozmiarach), a następnie ich usunięcia zgodnie z przepisami ochrony środowiska. d) zabezpieczenie miejsca zdarzenia drogowego poprzez ustawienie odpowiedniego, adekwatnego do zdarzenia oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, lub uzgodnionym z przedstawicielem Policji obecnym przy zdarzeniu. e) wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca nagłego zdarzenia na drogach krajowych, poleceń kierującego akcją przedstawiciela Straży Pożarnej, a w przypadku jego braku przedstawiciela Policji, oraz przejęciu pasa drogowego od kierującego akcją po zakończeniu zdarzenia. f) rozpoczęcia realizacji usługi na miejscu zdarzenia w zaproponowanym i podanym w formularzu ofertowym czasie liczonym w minutach, od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego o zaistniałym zdarzeniu drogowym ( czas ten nie może być dłuższy niż 90 min ), g) wykonaniu dokumentacji fotograficznej miejsca wykonywania prac przed i po wykonaniu prac oraz przekazanie jej w formie elektronicznej do Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 90722200-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
189000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROMAR Zakład Usług Drogowych i Komunalnych Marian Kaliściak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
200367
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa worków oraz koszy na odpady medyczne i niemedyczne na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni boiska
- D/37/2025 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego dla wybranych jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
- Usługi związane z utrzymaniem pasa drogowego - odwodnienie
- Wykonanie cięć sanitarnych i technicznych koron drzew rosnących w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z podziałem na zadania
- Przebudowa holu wejściowego i pomieszczeń Izby Przyjęć w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym i Noworodków w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych oraz wykonanie naprawy przełomów dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Brzostek - według wskazania w roku 2025
- Przebudowa dróg dojazdowych i leśnych przewidzianych w ramach inwestycji pn. : "Scalanie gruntów wsi Lecka " - CZĘŚĆ III
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1715W Brzóza - Radom w m. Brzóza, ul. Piaski
- Przebudowa drogi w miejscowości Kuśnie
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej 1465D od skrzyżowania z drogą 1498D do drogi krajowej nr 25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.