eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500170879-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach : Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570638-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 02.01.2018r. dyrektora Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach , Krajowy numer identyfikacyjny 000196813, ul. ul. Techników 11, 40-326 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2566372, e-mail kcez.sekretariat@gmail.com, faks 32 2566372.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/564/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem trzech sal lekcyjnych oraz ich zapleczy, w szczególności: 1. remont sali nr 212 A, wymiary: 9,33 mx 5,87 wys.3,0 m, zaplecze: 2,3 m x 5,87 m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o wykucie z muru krat stalowych wym. 1,0 x 2,0 m- 2 szt., o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem ścian, o ułożenie płytek glazurowanych ściennych 1,2 x 0,8 m, o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych 4 szt., o demontaż i montaż drzwi wew. 0,9 x 2,05m - 3 szt. (w tym 2 szt. z licowaniem do ścian korytarza), o malowanie grzejników - pow. 8,89 m2, o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych - 72,57 m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej -73,00 m2 o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę wraz z wykonaniem zgrzewania - 78,81 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x2,20 m - 5 szt. o dostawa i montaż nakładek na parapety - 5 szt. 2. remont sali nr 216 A wymiary: 9,41m x 5,89m wys. 3,00m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną , do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem ścian, o ułożenie płytek glazurowanych ściennych 1,1 x 0,8 m, o przeróbka istniejącej instalacji wodnej i kanalizacji, o dostawa i montaż umywalki z szafką i baterią - 2 szt., o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych- 3 sz., o demontaż i montaż drzwi wew. 0,9 x 2,05 m z licowaniem do ścian korytarza - 2 szt., o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych - 56,45m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej - 56,89 m2, o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę - 60,76 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x 2,2 m - 4 szt., o dostawa i montaż nakładek na parapety - 4 szt. 3. remont sali nr 217 A wymiary: 9,83m x 5,89 m wys. 3,0 m, zaplecze 2,3 m x 5,89 m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o wykucie z muru krat stalowych 1,0 x 2,Om -1 szt., o demontaż i montaż istniejących odbojnic naściennych - 5,4 m, o wymiana dylatacji na ścianach i suficie -12.29 m, o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem, o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych - 4 szt., o demontaż i montaż drzwi 0,9x2,05 m - 3 szt.) w tym 2 szt. z licowaniem do ścian korytarza), o malowanie grzejników farbą olejną - 5,63 m2, o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych- 72,81 m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej - 73,24 m2, o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę - 79, 06 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x 2,2m - 5 szt., o dostawa i montaż nakładek na parapety - 5 szt. Uwaga: Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą zakłada indywidualne dobranie kolorystyki poszczególnych sal i zapleczy. 4. Demontaż tablic, gablot i ponowny ich montaż po wykonanych pracach w salach lekcyjnych i zapleczach. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót (materiał pomocniczy do wyceny nie rodzący roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego) i Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45430000-0, 45442100-8, 45262600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97427.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMGAL Józef Galos
Email wykonawcy: remgal.dabrowa@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Kasprzaka 34/56
Kod pocztowy: 41-303
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113293.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113293.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137910.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.