Ogłoszenie z dnia 2018-07-16
Ogłoszenie nr 500165909-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach: Dostawy artykuółów spozywczych do Domu Pomocy Spolecznej w Biskupicach wraz z rozładunkiem przez dostawce i dostarczeniem do magazynu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Biskupicach, Krajowy numer identyfikacyjny 31361500000,
ul. Biskupice
72,
98210
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 827-46-95, e-mail
dps@invar.net.pl, faks
43 827 46 95.
Adres strony internetowej (url): htpp://bip-dps.biskupice.spsieradz.finn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykuółów spozywczych do Domu Pomocy Spolecznej w Biskupicach wraz z rozładunkiem przez dostawce i dostarczeniem do magazynu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: 1. RYBY - Załącznik nr 3 (CPV - 03 31 10 00-2) 2. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - PIECZYWO - Załącznik nr 4 (CPV - 15 81 10 00-6) 3. PRODUKTY MLECZARSKIE - Załącznik nr 5 (CPV - 15 50 00 00-3) 4. PRODUKTY MIĘSNE, MIĘSO - Załącznik nr 6 (CPV - 15 10 00 00-9) 5. OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY- Załącznik nr 7 (CPV - 15 30 00 00-1) 6. PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA, SKROBI I PROD. SKROBIOWYCH - Załącznik nr 7 (CPV - 15 60 00 00-4) 7. OLEJE I TŁUSZCZE ZWIERZĘCE LUB ROŚLINNE - Załącznik nr 7 (CPV - 15 40 00 00-2) 8. RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - Załącznik nr 7 (CPV - 15 80 00 00-6) 9. ROŚLINY UPRAWNE, PRODUKTY WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA - Załącznik nr 7 (CPV - 03 11 00 00-5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dołączonej do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT (Załączniki Nr 3-7). TOWAR PODLEGA ROZŁADUNKOWI PRZEZ DOSTAWCĘ WRAZ Z DOSTARCZENIEM DO MAGAZYNU SPOŻYWCZEGO WG. USTALEŃ Z ZAMAWIAJĄCYM
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 03311000-2, 15811000-6, 15300000-1, 15600000-4, 15800000-6, 03110000-5, 15400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: RYBY (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6961.35
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia "RYBKA", Pasik Barbara, Pietrzykowski Daniel, Pasik-Pietrzykowska Kamila, S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7369.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE-PIECZYWO (ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10975.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11871.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PRODUKTY MLECZRSKIE (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27501.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30281.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRODUKTY MIĘSNE, MIĘSO (ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45909.96
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48044.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: POZOSTAŁE PRODUKTY SPOŻYWCZE (ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46716.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57688.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, którą zamawiający przeznaczył na wykonanie tego zamówienia w ustalonym okresie zarówno w odniesieniu do ponoszonych środków publicznych jak również kosztów zużycia artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach. Produkty podlegające zamówieniu są towarem powszechnie dostępnym o ustalonych standardach jakości- art. 70 ww. ustawy. Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę na dostawy artykułów spożywczych może być dostarczone do tych dostawców, którzy zapewnią wybór najkorzystniejszej oferty, konkurencję i sprawny przebieg postępowania-nie mniej niż do 5. Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, który zaoferuje najniższą cenę dostawy artykułów spożywczych.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa produktów wspomagających leczenie
- Dostawa samochodu 9 osobowego
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawy pierogów mrożonych, mrożonych warzyw oraz ryb do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
- Dostawa uzbrojenia i wyposażenia ochronnego do Zakładu Karnego w Sieradzu (2)
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 Przasnysz w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa pozostałych artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych powiatu płockiego w 2026 roku
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.