eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › "Remont przepustu oraz drogi gminnej "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500160407-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Gmina Pleśna: "Remont przepustu oraz drogi gminnej "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570797-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pleśna, Krajowy numer identyfikacyjny 85166092100000, ul. Pleśna 240, 33171 Pleśna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 798 170, e-mail gmina@plesna.pl, faks 146 798 947.
Adres strony internetowej (url): http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont przepustu oraz drogi gminnej "

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKOŚ. 271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków dotacji celowej z budżetu państwa na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część I - Remont przepustu rurowego fi 150 cm w ciągu drogi gminnej K 200066 Szczepanowice Wola - od Szczepanowice w km 0+207". 1. Roboty rozbiórkowe - częściowe rozkucie zniszczonych murków czołowych z wbudowaniem gruzu w dno cieku od strony wylotu (bez odwozu) od strony wlotu - 3,50 m3 od strony wylotu - 4,50 m3 --------------------------------------- Razem: - 8,00 m3 - rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm na dł. 5,00 m i szer. 3,00 m = 15,00 m2 - rozebranie podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm na dł. 5,00 m i szer.3,50 m = 17,50 m2 (odkład na miejscu budowy) - rozebranie zniszczonej części przelotowej przepustu o śr. 150 cm dł. 6,00 mb (z odwozem gruzu na odległość do 10 km) 2. Roboty ziemne - wykonanie wykopu (bez odwozu - odkład na formowanie skarpy od strony wlotu) 5,00 m x 6,00 m x 4,00 m = 120,00 m3 - 15,00 m3 = 105,00 m2 pomniejszona o objętość części przelotowej istn. przepustu) - umocnienie pionowych skarp wykopu głębokości do 4,00 m. (wraz z demontażem po ulożeniu części przelotowej przepustu) 6,00 mb x 4,00 x 2 = 48,00 m2 3. Przepust rurowy żelbetowy średnicy 150 cm - wykonanie ławy grub. 25 cm z kruszywa łamanego 0/63 mm dł. pomniejszona o grubość murków czołowych tj. 7,20 mb x szer. 2,00 m =14,40 m2 x 0,25 m = 3,60 m3 - wykonanie ławy z chudego betonu C8/10 grub. 25 cm (w deskowaniu) 7,20 mb x 1,80 m = 12,96 m2 x 0,25 m = 3,24 m3 - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej części przelotowej przepustu - powłoka bitumiczna na zimno (8 szt. rur. żelb. śr. 150 cm) - ułożenie części przelotowej przepustu z rur żelbetowych średnicy 150 cm, dł. 8,00 m - wykonanie żelbetowej płyty stropowej (grub. 12 cm) zespalającej część przelotową przepustu kotwami z prętów o śr. 10 mm wklejonymi w górną część rurociągu w ilości 4 sz/mb - z betonu C25/30 oraz zbrojeniem połączonym ze zbrojeniem murków czołowych 7,20 mb x 0,95 = 6,84 m2 - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej - bitumicznej na zimno wykonanej płyty. - wykonanie żelbetowych ścian oporowych (murków czołowych) wylewanych na mokro z betonu C25/30 grub. 40 mcm o kształcie - w/g załącznika graficznego. - wymiary murka czołowego od strony wlotu (prostopadły do rurociągu) dł. 6,00 m, wys. (z fund.) 4,70 m, grub. 0,40 m - wymiary ściany oporowej zespolonej z wklejonymi kotwami do istniejącego murka czołowego - kształt z odchylonymi skrzydłami a) ścianka prostopadła do rurociągu dł. 8,00 m, wys. (z fund.) 5,90 m, grub. 0,40 m b) odchylone skrzydła (zespolone kotwami z isniejącymi ściankami) dł. 2 x 3,00 m, śr. wys. (z fund.) 3,50 m, grub. 0,40 m - wykonanie izolacji przeciw wilgociowej murków czołowych (przed zasypaniem) materiałem bitumicznym na zimno. Uwaga! (Szczegółowe wymiary, kształt oraz sposób wykonania zbrojenia przedstawia załącznik graficzny - rysunek roboczy) - zasypanie przestrzeni pomiędzy ścianami wykopu i rurociągiem kruszywem naturalnym (pospółką) z równoczesnym zagęszczniem warstwami grub. ok. 20 cm 4,0m x 5,0m x 7,20m = 144,0 m3 - 18,29 m3 = 125,71 m3 4. Podbudowa - wykonanie nasypu na przepuście i dojazdach (w celu podniesienia zaniżonej niwelety) z kruszywa naturalnego 0/63 (pospółka) 8,0 m x 7,2 m = 57,60 m2 - na przepuście 5,5 m x 10 m x 2 = 110,0 m2 - na dojazdach - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 grub. 20 cm (na przepuście i dojazdach) 8,0 m x 7,2 m = 57,60 m2 - na przepuście 5,2 m x 10 m x 2 = 104,0 m2 - na dojazdach - warstwa wiążąca z masy min. asf. AC16W grub. 4 cm szer. na przepuście na dł. 8,00 m - 5,10 m, (na dojazdach) dł. 10,00 m zwężana stopniowo do szer. 2,90 m = 120,80 m2 5. Pobocza. - utwardzenie poboczy szer. 0,50 m kamieniem łamanym 0/31,5 grub. 10 cm ha długosści 28 m b x 2 28,00 x 0,50 m x 2 = 28 m2 - powierzchniowe utrwalenie poboczy emulsją asfaltową i grysem kamiennym 5-8 mm 28,00 m2 6. Bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24,0 kg/m - strona lewa - 24 mb - strona prawa - 16 mb 7. Umocnienie wlotu i wylotu cieku do przepustu oraz rowów dopływowych z drogi. - dno cieku na wlocie z płyt żelbetowych drogowych o wym. 3,00 m x 1,50 m na dł. 6,00 m - skarpy na wlocie cieku do przepustu (po obu stronach) z płyt JUMB 90 x 60 x 10 cm wys. 1,20 m na podsypce cementowo - piaskowej z zabetonowaniem otworów betonem C20/25 na długości 6,00 mb. - umocnienie wylotu materacami kamiennymi o wymiarach 5,00 m x 1,50 m x 0,50 m, dno na szer. 1,50 m, skarpy o pochyleniu 1 : 1 - 1,50 m - gruz betonowy z rozbiórki wbudowany na przedłużeniu umocnienia materacami kamiennymi dna cieku, oraz kamień w koszach siatkowych przewidziano zalać plastycznym betonem (powierzchniowo) w ilości 5,00 m3 w celu zespojenia i zabezpieczenia przed kaskadowym przepływem wód. 8. Wloty rowów przydrożnych - str. prawa (za przepustem w/g kilometraża) - remont zniszczonego umocnienia rowu korytkami betonowymi na dł. 15 mb. i wprowadznie do cieku przed wlotem do przepustu a) wykonanie ławy z kruszywa łamanego 0/63 szer. 60 cm, grub. 15 cm - 15,00 mb b) ułożenie korytek betonowych o wymiarach dł. 50 cm, szer. 45 cm, wys. 45 cm na podsypce cementowo - piaskowej grub. 10 cm - dł. 15,00 mb. 9. Odwodnienie nawierzchni oraz poboczy na przepuście w obrębie murka czołowego po stronie lewej (jednostronny spadek nawierzchni na łuku, oraz najniższe położenie niwelety na przepuście) - ułożenie na betonie C8/10 (grub. 10 cm) korytek betonowych o wymiarach dł. 50 cm, szer. 35 cm, wys. 15 cm na dł. 15,00 mb. (lokalizacja: str. lewa - wzdłuż murka prostego dł. 8,00 m i murków odchylonyvh dł. 2 x 3,00 m z odpływem na skarpę cieku od strony wylotu przepustu). Część II - "Remont drogi gminnej Rzuchowa - w kier. Białej K 200059 w miejscowości Rzuchowa w km 0+980 - 1+250" 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m, grub. 15 cm - 270 mb x 0,40 m x 2 = 216,0 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża (szer. 3,80 m) - 270 mb x 3.80 m = 1 026 m2 3. Dolna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 grub. 15 cm - 270 mb x 3,80 m = 1 026 m2 4. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,31,5 grub. 10 cm - 270 mb x 3,80 m = 1 026 m2 5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 16W o grub. 4 cm - warstwa wiążąca - 270 mb x 3,10 m = 837,0 m2 6. Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltowa (skropienie między warstwowe) - 270 mb x 3,10 m = 837,0 m2 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna KR 1-2 - 270 mb x 3,00 m = 810 m2 8. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 270 mb x 0,40 x 2 = 216 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 216 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont przepustu rurowego fi 150 cm w ciągu drogi gminnej K 200066 Szczepanowice Wola - od Szczepanowice w km 0+207".

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wójt Gminy Pleśna, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego na Część I - Remont przepustu rurowego fi 150 cm w ciągu drogi gminnej K 200066 Szczepanowice Wola - od Szczepanowice w km 0+207". Postępowanie zostało unieważnione w Części I na mocy art. 93. ust 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) UZASADNIENIE Zamawiający na otwarciu ofert podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w Części I w wysokości: 93.425,00zł brutto. Najkorzystniejszą ofertę złożono na kwotę: 161.071,29zł brutto. Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. ), tj. cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie unieważniono w Części I.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont drogi gminnej Rzuchowa - w kier. Białej K 200059 w miejscowości Rzuchowa w km 0+980 - 1+250"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114251.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 38-200 Jasło, ul. Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: 38-200 Jasło, ul. Jana Pawła II 30
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109891.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109891.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114660.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.