eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km. Część nr 2 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km. Część nr 3 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500159946-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Powiat Chojnicki: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km. Część nr 2 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km. Część nr 3 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568125-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km. Część nr 2 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km. Część nr 3 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.25.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Remont dróg gruntowych z podziałem na części: Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km. Część nr 2 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km. Część nr 3 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km. ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km. Charakterystyka zadań dotycząca remontu dróg gruntowych polegać będzie na: - wytyczeniu trasy drogi, - profilowaniu mechanicznym dróg gruntowych, - zagęszczenie profilu drogi walcem gumowym, - mechaniczna stabilizacja grunto-cementem (zawartość cementu 6% na 1 m2) gr. 15cm, - nawierzchni z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 - warstwa dolna - grubość po zagęszczeniu 10 cm, - oczyszczenie i renowacja przydrożnych rowów z namułu, korzeni i kamieni o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp oraz wykonaniem poboczy gruntowych, wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku do 10 km. Główne parametry techniczne: długość: wg zestawienia, szerokość nawierzchni: 4,0 m, spadki poprzeczne: 2%, jedno i/lub obustronne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysach ofertowych , Istotnych postanowieniach do umów, SST oraz Przekroju stanowiącym załączniki do SIWZ Kosztorysy ofertowe należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. Dla części nr 1 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane drogowe w zakresie profilowania dróg gruntowych- operator równiarki. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności, 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 2 Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km. Charakterystyka zadań dotycząca remontu dróg gruntowych polegać będzie na: - wytyczeniu trasy drogi, - profilowaniu mechanicznym dróg gruntowych, - zagęszczenie profilu drogi walcem gumowym, - mechaniczna stabilizacja grunto-cementem (zawartość cementu 6% na 1 m2) gr. 15cm, - nawierzchni z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 - warstwa dolna - grubość po zagęszczeniu 10 cm, - oczyszczenie i renowacja przydrożnych rowów z namułu, korzeni i kamieni o grubości 30cm z wyprofilowaniem skarp oraz wykonaniem poboczy gruntowych, wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku do 10 km. Główne parametry techniczne: długość : wg zestawienia, szerokość nawierzchni :4,0 m, spadki poprzeczne: 2%, jedno i/lub obustronne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysach ofertowych , Istotnych postanowieniach do umów, SST oraz Przekroju stanowiącym załączniki do SIWZ Kosztorysy ofertowe należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. Dla części nr 2 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane drogowe w zakresie profilowania dróg gruntowych- operator równiarki. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności, 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak : data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem). ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 3 Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km. Charakterystyka zadań dotycząca remontu dróg gruntowych polegać będzie na: - wytyczeniu trasy drogi, - profilowaniu mechanicznym dróg gruntowych, - zagęszczenie profilu drogi walcem gumowym, - mechaniczna stabilizacja grunto-cementem (zawartość cementu 6% na 1 m2) gr. 15cm, - nawierzchni z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 - warstwa dolna - grubość po zagęszczeniu 10 cm, - oczyszczenie i renowacja przydrożnych rowów z namułu, korzeni i kamieni o grubości 30cm z wyprofilowaniem skarp oraz wykonaniem poboczy gruntowych, wraz z odwiezieniem nadmiaru urobku do 10 km. Główne parametry techniczne: długość: wg zestawienia, szerokość nawierzchni: 4,0 m, spadki poprzeczne: 2%, jedno i/lub obustronne. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest również w kosztorysach ofertowych , Istotnych postanowieniach do umów, SST oraz Przekroju stanowiącym załączniki do SIWZ Kosztorysy ofertowe należy sporządzić poprzez wypełnienie formularza kosztorysu ofertowego stanowiącego załącznik do SIWZ. Dla części nr 3 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, dla których Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane drogowe w zakresie profilowania dróg gruntowych- operator równiarki. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w § 2 ust. 4 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów i dokonania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania czynności, 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzajem umowy o pracę i wymiarem etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcje Pracy. (Uwaga: O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., to oznacza, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż te które zostały określone w w/w dokumentach, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 1 - Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2619G Kruszyn - Parzyn w km od 0+000 do 3+500 - 3,5 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 608327.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAVEL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożyny 21/1
Kod pocztowy: 80-302
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 753719.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 753719.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 997511.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 2 Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2636G Zapędowo - Gartki w km od 0+000 do 2+000 - 2,0km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 347615.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAVEL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożyny 21/1
Kod pocztowy: 80-302
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430696.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430696.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 570006.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ,,Remont związany z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na drogach gruntowych Powiatu Chojnickiego". Część nr 3 Remont drogi gruntowej, powiatowej nr 2635G Uboga - Lutom - Lutomski Most, m. Lutom w km od 0+400 do 3+000 - 2,6 km.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 451900.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRAVEL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Drożyny 21/1
Kod pocztowy: 80-302
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 559905.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 559905.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 741008.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.