eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont nawierzchni boiska szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-10

Ogłoszenie nr 500159783-N-2018 z dnia 10-07-2018 r.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku: Remont nawierzchni boiska szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568407-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 18807300000, ul. ul. Piastowska 2, 32800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 631 603, e-mail szkola@zsp2.edu.pl, faks 146 863 007.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni boiska szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSP2/K.271.3/18.DP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Remont nawierzchni boiska szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bohaterów Westerplatte" Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze i ziemne, wykonanie fundamentów b) wyrównanie nawierzchni podbudowy pod nawierzchnię z poliuretanu c) ułożenie nawierzchni poliuretanowej boisk d) zamontowanie wyposażenia i oznakowanie logiem województwa małopolskiego oraz sportowe boiska e) wykonanie piłkochwytów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie oględzin miejsca robót i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania terenu prac w okresie trwania i realizacji zamówienia w czystości, a przed odbiorem końcowym do uporządkowania oraz przywrócenia stanu pierwotnego. 6. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych wyniku realizacji niniejszego zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.). 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Odpowiedzialność ta obejmuje również działania lub zaniechania osób i podmiotów trzecich działających na rzecz Wykonawcy. 8. Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń i materiałów, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia budowy na cały okres jej trwania. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiedni dowód zawarcia umowy ubezpieczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy. Ubezpieczeniem należy objąć również osoby trzecie. 11. Wykonawca jest zobowiązany: a) umożliwić wstęp na teren budowy pracownikom organów państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą - Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych tą ustawą, b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia, c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników i kierownika budowy, d) brać udział we wszystkich obradach i naradach organizowanych przez Zamawiającego, e) zapewnić sobie, na własny koszt, od odpowiednich dysponentów odpłatne korzystanie z mediów (woda, energia elektryczna) oraz ponosić koszty za ich korzystanie, f) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 12. Wykonawca udziela 60-miesiecznej rękojmi za wady przedmiotu umowy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 13. Wykonawca na wykonanie przedmiotu umowy udziela gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 36 m-cy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, 16. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 19. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - osób, z wyłączeniem kadry kierowniczej, wykonujących czynności w zakresie wykonania robót przygotowawczych i ziemnych, wykonania fundamentów, wyrównania nawierzchni podbudowy, ułożenia nawierzchni poliuretanowej boiska, montażu wyposażenia, oznakowania boiska oraz wykonania piłkochwytów. Wymagania, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy określone zostały szczegółowo we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. 20. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, że robota budowlana, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219839.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dawar Sport Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@dawarsport.pl
Adres pocztowy: ul. Izbicka 5/7
Kod pocztowy: 60-458
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325230.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.