eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiDostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-06

Ogłoszenie nr 500157768-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.: Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562218-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 911344332, ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48(54)2828001, e-mail zamowieniapubliczne@vp.pl, faks +48(54)2828002.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C wraz z wyposażeniem medycznym w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, dwóch fabrycznie nowych ambulansów ratunkowych typu C z wyposażeniem medycznym dla Powiatowego Szpitala w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. 1.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki dla samochodu bazowego, wyposażenia medycznego oraz przedziału medycznego ambulansu typu C, zawarta jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. 1.3. Oferowany ambulans musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 roku, nieużytkowany, nie demonstracyjny, nie będący przedmiotem ekspozycji, wolny od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający świadectwo homologacji WE na pojazd bazowy oraz na pojazd skompletowany (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji załączników do homologacji przed podpisaniem umowy w celu sprawdzenia ich zgodności z oferowanymi parametrami ambulansu). Do zakupionego pojazdu musi być dołączona także inna wymagana dokumentacja (instrukcja użytkowania i obsługi, karta pojazdu, karta gwarancyjna). 1.4. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Oferowany ambulans musi spełniać także wymagania określone w nast. normach: - w normie PN- EN 1789 "Pojazdy medyczne i ich wyposażenie", - w normie PN EN 1865 "Wymagania dotyczące noszy i innego sprzętu do przemieszczania pacjenta, stosowanego w ambulansach drogowych w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia". 1.5. Wyroby medyczne stanowiące wyposażenie ambulansu musi być dopuszczone do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.( Dz. U. z 20 maja 2010r. Nr 107, poz. 679). 1.6. Forma zakupu i wymagania dotyczące leasingu: 1) leasing operacyjny z opcją wykupu przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę, 2) wstępna opłata leasingowa (opłata wstępna 20% wartości przedmiotu zamówienia), płatna w terminie 30 dni od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3) okres finansowania: 36 rat, raty stałe, równe przez cały okres użytkowania, w okresie od 01.07.2018 r. do 31.12.2018 r. rata miesięczna za jeden ambulans wyposażony w urządzenie do masażu klatki piersiowej nie może przekroczyć 700 zł brutto, następne 30 m-cy raty równe płatne według harmonogramu, 4) wartość wykupu przedmiotu leasingu: 1%, 5) koszt rejestracji ambulansu po stronie leasingodawcy, 6) koszt ubezpieczenia AC/OC/NNW po stronie leasingobiorcy (w ramach ubezpieczeń komunikacyjnych ZPRM lub własnego brokera ubezpieczeniowego), 7) konserwacji i napraw przedmiotu leasingu dokonuje serwis gwarancyjny dla samochodu bazowego i zabudowy medycznej, a po upływie okresu gwarancji serwis dla pojazdów własnych leasingobiorcy lub inny serwis dla pojazdów posiadający możliwości naprawy przedmiotu leasingu na zlecenie i koszt leasingobiorcy, 8) prowizje (zawarte w ratach leasingowych). 1.7. Wykonawca zapewni serwis pojazdu bazowego w okresie gwarancji w najbliższej autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki. 1.8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 1.9. Wymagany okres gwarancji: w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż: - Gwarancja mechaniczna - min. 24 miesiące (bez limitu km). - Gwarancja na powłoki lakiernicze ambulansu - min. 36 miesięcy. - Gwarancja na perforację karoserii - min. 120 miesięcy. - Gwarancja na zabudowę medyczną - min. 24 miesiące. - Gwarancja na sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu - min. 24 miesiące. liczony od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji. 1.10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 Prawa zamówień publicznych . 1.11. Realizacja przedmiotu zamówienia: do 3 tygodni od dnia zawarcia umowy nie później niż do 28 czerwca 2018 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34114121-3


Dodatkowe kody CPV: 33100000-1, 66000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 721597.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prime Car Management S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polanki 4
Kod pocztowy: 80-308
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 886497.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 886497.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 886497.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.