To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 500157753-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.: Dostawa produktów do technik nerkozastępczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547850-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 63455243800000,
ul. ul. Kraszewskiego
11,
62041
Puszczykowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8984094, 8984000, e-mail
przetargi@szpitalwpuszczykowie.com.pl, faks
618 984 056.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów do technik nerkozastępczych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Szp.12/6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów do technik nerkozastępczych. Przedmiot zamówienia podzielono na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33181500-7
Dodatkowe kody CPV: 33181510-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Płyny substytucyjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23680.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Płyny substytucyjne |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27090.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31347.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Roztwór cytrynianu sodu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: B.Braun Avitum Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
810.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Składnik kwaśny dializy wodorowęglanowej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Części 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. W zakresie Części 4 została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Produkty zużywalne w terapii nerkozastępczej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Części 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. W zakresie Części 5 została złożona jedna oferta, która podlega odrzuceniu, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Cewnik do hemofiltracji |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Linia do aparatu do hemofiltracji Aquarius |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części 7, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Części 7 zamówienia. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Produkty zużywalne do aparatu do hemodializy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34860.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Fresenius Medical Care Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37689.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PUSZCZYKOWO
więcej: przetargi PUSZCZYKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna 24 miesięczna dostawa preparatów oraz osprzętu do terapii nerkozastępczych wraz z dzierżawą 2 szt. aparatów przeznaczonego do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych..."
- Dostawa produktów leczniczych: leków, odczynników, roztworów leczniczych i środków kontrastowych.
więcej: Wyroby do terapii nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





