eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektówciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej Nr 18 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500156725-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Gliwice: Modernizacja obiektów: ciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej Nr 18 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 w Gliwicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538105-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500105985-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 8 w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 36113887100000, ul. ul. Okrzei 16, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 231 02 42, e-mail sekretariat@zsp8.gliwice.eu, faks 32 231 02 42.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów: ciągów komunikacyjnych wraz z pracami towarzyszącymi w Szkole Podstawowej Nr 18 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8 w Gliwicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZSP8.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szkolnych: ciągów komunikacyjnych - klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 500 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt. - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - wykona demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych - pozostawi zapas farb z każdego koloru. co najmniej po 5 litrów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 19.00, d) praca w soboty wymaga zgody zamawiającego, e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki, f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki. W okresie roku szkolnego tego typu prace mogą być wykonywane po godzinie 15.00,


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45400000-1,

45310000-3,

45330000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia robót Strony ustalają na dzień: 04.06.2018r. Termin zakończenia prac: 20.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie prac towarzyszących modernizacji ciągów komunikacyjnych - remont sali nr 30 na potrzeby pracowni chemicznej Termin zakończenia przedmiotu umowy: 20.08.2018 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 58 280,00/71684,40 złotych netto/brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 08.05.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie protokołu konieczności, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.