eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaDostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-05

Ogłoszenie nr 500155882-N-2018 z dnia 05-07-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej : Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571563-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. Aleja Jana Pawła II 9A, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 3833505, e-mail sekretariat@spzzozprzysucha.pl, faks 48 3833504.
Adres strony internetowej (url): www.spzzozprzysucha.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa odczynników i dzierżawa analizatorów wraz z obsługą badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze wyszczególnionych według nazwy i ilości w załączniku nr 4, 5 i 6 do formularza oferty. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, postępowanie niniejsze będzie realizowane z podziałem na następujące zadania: Zadanie 1 Dostawa odczynników do oznaczeń laboratoryjnych i dzierżawa analizatorów, wirówki, dwóch witryn chłodniczych, dwóch lodówek wraz z systemem monitorowania temperatury w urządzeniach chłodniczych(4 punkty) zgodnie z załączonymi pakietami od 1 do 7 (zał. nr 5) - pakiet 1 - biochemia: dzierżawa analizatora, wirówki oraz witryny chłodniczej wraz z zakupem odczynników - pakiet 2 - immunochemia: dzierżawa analizatora oraz lodówki wraz z zakupem odczynników -pakiet 3 - hematologia: dzierżawa analizatora wraz z zakupem odczynników - pakiet 4 - analityka: dzierżawa czytnika pasków do moczu wraz z zakupem odczynników - pakiet 5- koagulologia: zakup odczynników z dzierżawą analizatora oraz dzierżawą lodówki -pakiet 6 - równowaga kwasowo- zasadowa: dzierżawa analizatora wraz zakupem odczynników -pakiet 7 - system do wykonywania badań techniką aglutynacji kolumnowej wraz z dzierżawą witryny chłodniczej Zadanie 2 Obsługa badań mikrobiologicznych i specjalistycznych dla laboratorium SPZZOZ w Przysusze 2. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - zgodnie z art.30 ust.7 ustawy: 33696500-0-odczynniki laboratoryjne 38434570-2-analizatory hematologiczne 38434500-1-analizatory biochemiczne 38434580-5-analizatory testów immunologicznych 85-14-50-00-7 - usługi świadczone przez laboratoria medyczne 39711100-0-chłodziarki i zamrażarki 42931100-2-wirówki laboratoryjne i akcesoria 3.W przypadku składania oferty obejmującej wszystkie zadania ich ceny ofertowe należy podać na formularzu ofertowym oddzielnie dla każdego zadania. 4.Oferty nie spełniające parametrów wymaganych i granicznych określonych w załącznikach nr 5 i 6 do formularza oferty będą odrzucone. 5.Projekty umów stanowiące załącznik nr 2,3,4 do SIWZ są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6.Analizatory laboratoryjne, które będą przedmiotem umowy dzierżawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zainstalować w Laboratorium Analitycznym mieszczącym się w szpitalu w Przysusze przy ul. Partyzantów 8 w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dzierżawy. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 4,5 i 6 do formularza oferty. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązuje się odebrać materiał do badań z siedziby Zamawiającego na własny koszt. 13.W przypadku wymogu odsyłania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesyłek(tj. załącza kopertę ze znaczkiem zwrotnym). UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp.w szczególności za pomocą środków , o których mowa w art. 30b ust. 1 w/w ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 38434570-2, 38434500-1, 38434580-5, 85145000-7, 39711100-0, 42931100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 835333.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biglo Diagnostyka Laboratoryjna Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@biglodl.pl
Adres pocztowy: ul.Mrówcza 243
Kod pocztowy: 04-697
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 877194.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 877194.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 877194.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.