eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCII część - "Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej"; II część - "Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi (135)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500154708-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie: USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCI: I część - "Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej"; II część - "Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi (135)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Aktywne włączenie mieszkańców miasta Gniezna" w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 7.1.2 Aktywna integracja - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552948-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gnieźnie, Krajowy numer identyfikacyjny 00478451800000, ul. ul. Dworcowa 7, 62200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 426-25-82; 426 30 16, e-mail mops@mops.gniezno.pl, faks 61 426-25-82 wew. 68.
Adres strony internetowej (url): www.mops.gniezno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA SZKOLENIOWA W RAMCH 2 CZĘŚCI: I część - "Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej"; II część - "Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi (135)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG.3410-04/18/EFS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Liczba uczestników szkolenia - minimum 2 osoby a maksymalnie 3 osoby. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia, na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. Zamawiający gwarantuje skierowanie minimum 2 uczestników z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia grupy do maksymalnie 3 uczestników. PROGRAM KURSU: Zamawiający wymaga, by kurs był realizowany zgodnie z programem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Liczba godzin łącznie/osobę: 145 godzin (zgodnie z programem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach). Zajęcia muszą odbywać się w godz. 07.00 - 16.00, tj. zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 07.00 a kończyć nie później niż o godz. 16.00. Kurs musi być realizowany wg planu nauczania obejmującego nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie na osobę. Miejsce kursu: zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Gniezna. Miejsce odbywania kursu musi uwzględniać uczestnictwo osób ze wszystkimi rodzajami niepełnosprawności. Uczestnicy kursu zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed rozpoczęciem kursu otrzyma wykaz osób skierowanych na kurs. W przypadku nie podjęcia przez wskazaną osobę kursu lub przerwanie w trakcie trwania kursu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. Kurs musi być prowadzony wyłącznie dla uczestników projektu "Aktywne włączenie mieszkańców miasta Gniezna" i wyłącznie z ich udziałem. Do realizacji kursu Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu wszelkie niezbędne i odpowiednie materiały szkoleniowe (np. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, prezentacje lub tym podobne) oraz materiały niezbędne do nauki zawodu. Materiały szkoleniowe związane z częścią teoretyczną muszą być adekwatne do treści szkolenia i opatrzone informacją o współfinansowaniu, znakiem UE, znakiem Funduszy Europejskich oraz herbem województwa wielkopolskiego. Materiały powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z tematyką realizowanych zajęć. Ponadto 1 egzemplarz materiałów lub ich kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu. Wykonawca musi prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności i przekazać je Zamawiającemu po zakończeniu kursu w oryginale wraz z potwierdzeniem przez wykładowców i wykonawcę (podpis i pieczęć). Wykonawca musi zapewnić wykonanie i opłatę wszelkich badań lekarskich orzekających brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu, jeśli są niezbędne. Wykonawca musi zapewnić odzież ochronną stosowaną przy spawaniu - dla wszystkich osób uczestniczących w kursie, zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom w odpowiedniej ilości ciepłe (kawa, herbata) i zimne napoje (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) oraz przekąski w postaci kruchych ciastek. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia NW uczestników kursu na czas trwania kursu. Zamawiający wymaga, aby kurs odbywał się w pomieszczeniach przestronnych, zapewniających odpowiednią do liczby osób uczestniczących ilość miejsc siedzących w trakcie części teoretycznej w układzie pozwalającym na swobodne wykonywanie notatek i poruszanie się po sali i odpowiednią ilość stanowisk w trakcie części praktycznej. Wykonawca musi zapewnić zaplecze socjalne i sanitarne zarówno w trakcie części teoretycznej jak i praktycznej. Kurs musi zakończyć egzaminem, otrzymaniem książeczki spawacza i świadectw kwalifikacyjnych oraz wydaniem zaświadczeń o ukończeniu kursu opatrzonych informacją o współfinansowaniu oraz logo UE, FE i herbem województwa wielkopolskiego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń potwierdzonych za zgodność z oryginałem i oryginalnej listy potwierdzającej odbiór w/w zaświadczeń lub certyfikatów, potwierdzonej przez wykonawcę podpisem i pieczęcią.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Obsługa wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIGA OBRONY KRAJU OSZK Gniezno
Email wykonawcy: biuro.oskgniezno@lok.org.pl
Adres pocztowy: ul. Jeziorna 9
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2150
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2150
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3880
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: KURS SPAWANIA BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Na realizację II części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zamawiający unieważnia postępowanie w części zgodnie z brzmieniem art. 93 ust. 2 Pzp.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.