To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-03
Ogłoszenie nr 500153331-N-2018 z dnia 03-07-2018 r.
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/58/2018 - Prace instalacyjne w zakresie gazów medycznych, wod-kan oraz poczty pneumatycznej w Klinice Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi
w Instytucie "CZMP" w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571060-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", Krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000,
ul. ul. Rzgowska
281,
93338
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 271 17 52; 271 17 53, e-mail
zamowienia@iczmp.edu.pl, faks
42 271 17 50.
Adres strony internetowej (url): www.iczmp.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/58/2018 - Prace instalacyjne w zakresie gazów medycznych, wod-kan oraz poczty pneumatycznej w Klinice Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi w Instytucie "CZMP" w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/58/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: prac instalacyjnych w zakresie gazów medycznych, wod-kan oraz poczty pneumatycznej w Klinice Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi w Instytucie "CZMP" w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu nr 09.02.00-00-0018/16-00/32/2017/1310 "Poprawa dostępności i jakości nowoczesnej diagnostyki i leczenia złośliwych nowotworów kobiecych narządów płciowych i piersi": Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: Wymianę istniejącej instalacji gazów medycznych - do punktów poboru; Wymianę pionów instalacji wod-kan w przestrzeni międzystropowej stropu nad trzecim i czwartym piętrem wraz z pracami odtworzeniowymi; Doprowadzenie i rozprowadzenie instalacji poczty pneumatycznej wraz z montażem stacji i dostawą 4 pojemników wraz z niezbędnymi przebiciami i odtworzeniami. 4.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa szczegółowo: 4.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2. Istotne postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. UWAGA: Obecnie w Klinice Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi trwają prace remontowe. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót budowlanych w sposób zapewniający ich skoordynowanie z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi - Firmą: BUDICA Łukasz Bieniek. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać harmonogram swoich robót z robotami realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę. 6. Szczegółowy zakres trwającej inwestycji, terminy i warunki jej realizacji, pełna dokumentacja projektowa/PFU oraz inne dane dotyczące inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 10.03.2018 r. i dokumentacji postępowania nr ZP/29/2018 zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.iczmp.edu.pl. 7. Dokumentacje projektowe wymagają odbiorów ze strony Inspektorów Nadzoru. Celem odbioru jest protokolarne dokonanie finalnej oceny rzeczywistego wykonania prac, w odniesieniu do protokołu przekazania prac projektowych i oświadczenia o kompletności tych prac. 8. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 74000000-9, 71300000-1, 71400000-2, 71500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147108.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BUDICA ŁUKASZ BIENIEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
146370.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





