eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wydziału Geodezji Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki. Część II. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Część III. Dostawa sprzętu biurowego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-29

Ogłoszenie nr 500149945-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.

Powiat Chojnicki: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wydziału Geodezji Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki. Część II. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Część III. Dostawa sprzętu biurowego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558284-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Chojnicki, Krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3966501, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl, faks 52 3966503.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.chojnice.pl
Adres profilu nabywcy: www.powiat.chojnice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wydziału Geodezji Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki. Część II. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Część III. Dostawa sprzętu biurowego. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ID.272.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod nazwą: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wydziału Geodezji Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki. Część II. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Część III. Dostawa sprzętu biurowego. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Dziale C SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, oraz załącznikach do SIWZ: FORMULARZACH ASORTYMENTOWO-CENOWYCH i załączniku do SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Część I 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarki (wg opisu zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym) wraz z instalacją i uruchomieniem urządzenia. 2. Zaoferowana kserokopiarka musi spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,, Charakterystyka (wymagania minimalne)'' w załączniku nr 4 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 4 do SIWZ typ, model zaoferowanego produktu oraz podać nazwę producenta. 3. Zamawiający informuje, że wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostarczone urządzenie musi być: ? fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, ? należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, ? oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, ? kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku znajdującego się w Chojnice przy ul. Człuchowskiej 38, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem 9. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik Starostwa Powiatowego w Chojnicach. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcja obsługi kserokopiarki w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury informatycznej wg opisu zawartego w załączniku nr 5 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym. Dostawa sprzętu obejmuje następujące elementy: a) Kolorowa drukarka laserowa - 1 szt. b) Wielofunkcyjne urządzenie drukujące A3, wyposażone w funkcje skanowania, kopiowania oraz faksowania - 1 szt. c) Wielofunkcyjne urządzenie drukujące, wyposażone w funkcje skanowania, kopiowania oraz faks - 1 szt. d) Monochromatyczna drukarka laserowa - 2 szt. e) Przełącznik sieciowy (switch) - 1 szt. f) Skaner dokumentów - 1 szt. g) Pamięć przenośna typu Pendrive z wbudowanym szyfrowaniem sprzętowym - 4 szt. h) Dysk przenośny - 4 szt. i) Zestaw komputerowy (jednostka centralna, zasilacz awaryjny UPS, monitor, klawiatura, mysz z podkładką, zainstalowane oprogramowanie systemowe) - 2 szt. 2. Zaoferowana urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,, Charakterystyka (wymagania minimalne)'' w załączniku nr 5 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym. Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 5 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym typ, model zaoferowanego produktu oraz podać nazwę producenta. 3. Zamawiający informuje, że wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostarczone urządzenia muszą być: ? fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, ? należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, ? oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, ? kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku znajdującego się w Chojnice przy ul. Człuchowskiej 38, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem 9. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik Starostwa Powiatowego w Chojnicach. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcji obsługi i licencji na produkty (jeśli dotyczy). Instrukcja obsługi powinna być w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Część III 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i infrastruktury informatycznej wg opisu zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym. Dostawa sprzętu obejmuje następujące elementy: a) Automatyczna niszczarka dokumentów - 1 szt. b) Niszczarka dokumentów i płyt CD/DVD - 3 szt. 2. Zaoferowana urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w kolumnie ,, Charakterystyka (wymagania minimalne)'' w załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym Wykonawca winien wpisać w załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu asortymentowo- cenowym typ, model zaoferowanego produktu oraz podać nazwę producenta. 3. Zamawiający informuje, że wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Dostarczone urządzenia muszą być: ? fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu używanego, powystawowego. Pod pojęciem fabrycznie nowe, Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, ? należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążone jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, ? oznakowane przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta, ? kompletne i gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. W przypadku dostarczenia sprzętu wadliwego lub niespełniającego warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany wadliwego lub niezgodnego z warunkami zamówienia sprzętu na nowy, wolny od wad oraz zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt, do budynku znajdującego się w Chojnice przy ul. Człuchowskiej 38, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Sprzęt należy wnieść przy wykorzystaniu własnych sił i środków do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia ryzyka związanego z dostawą przedmiotu zamówienia, w szczególności z jego transportem 9. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, dokona upoważniony, wskazany przez Zamawiającego pracownik Starostwa Powiatowego w Chojnicach. 10. Zamawiający wymaga dostarczenia instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). W przypadku wersji elektronicznej instrukcja może zostać dostarczona na nośniku danych, lub udostępniona na stronie internetowej producenta urządzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w Biuletynie Zamówień Publicznych szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia jest zawarte w Siwz oraz załączniku do SIWZ FORMULARZE ASORTYMENTOWO-CENOWE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30121100-4


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30200000-1, 30191400-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I. Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11788.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Technika Biurowa Jarosław DRAB
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pobórka Wielka 74
Kod pocztowy: 89-340
Miejscowość: Białośliwie
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15731.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15731.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15731.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II. Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27723.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRUKOMP Andrzej Janik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 2d
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31239.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31239.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31239.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III. Dostawa sprzętu biurowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3577.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRUKOMP Andrzej Janik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 2d
Kod pocztowy: 89-600
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4013.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4013.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4013.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.