eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozieniceDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Kozienicach(II)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-27

Ogłoszenie nr 500147224-N-2018 z dnia 27-06-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Kozienicach(II)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544714-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, Krajowy numer identyfikacyjny 67014645000000, ul. al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26900 Kozienice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 382 87 73, e-mail p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl, faks 48 614 81 39.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalkozienice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opiejki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Kozienicach(II)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

07/PN/ND.ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):33.10.00.00-1 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku 4. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.4.1. Przedmiot zamówienia składa się z 5 (słownie: pięciu) niepodzielnych zadań:Zadanie Nr 1 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 2 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytkuZadanie Nr 3 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Zadanie Nr 4 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytkuZadanie Nr 5 - Sprzęt medyczny jednorazowego użytku 4.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania, ale dane zadanie jest niepodzielne i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zadania. 4.3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań, według swojego wyboru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1- sprzet medyczny jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144602.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Konopnickiej 11a
Kod pocztowy: 12-230
Miejscowość: Biała Piska
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150287.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150287.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150287.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2- sprzet medyczny jednorazowego użytku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w zakresie zadania Nr 2 zostaje unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy nie przystąpili do postępowania o udzielenie zamówienia na przedmiotowe zadanie. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - sprzęt medyczny jednorazowego użytku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1342.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2883.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2883.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11178.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - sprzet medyczny jednorazowego uzytku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w zakresie zadania Nr 4 zostaje unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy nie przystąpili do postępowania o udzielenie zamówienia na przedmiotowe zadanie. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie nr 5 - sprzet medyczny jednorazowego uzytku

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Stosownie do postanowień art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie w zakresie zadania Nr 5 zostaje unieważnione ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawcy nie przystąpili do postępowania o udzielenie zamówienia na przedmiotowe zadanie. Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie stosownie do postanowień art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.