eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-26

Ogłoszenie nr 500146985-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego: "Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548745-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, Krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna 13, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 660 885, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl, faks 322 661 124.
Adres strony internetowej (url): www.imp.sosnowiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/5/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pakiet 1 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Kolby miarowe o poj 200 ml okrągłe płaskodenne z długą szyjką szt. 20 2 2. 6. Cylindry ze stopką i skala o poj. 50 ml szt. 10 2 3. 7. Cylindry ze stopką i skala o poj. 100 ml szt. 10 2 4. Zlewka szklana o poj 250 ml z wylewem szt 5 10 5. Zlewka szklana o poj 500 ml z wylewem szt 5 5 6. Probówki szklane z dnem stożkowym o poj 10ml, śr.15mm szt 300 100 7. Probówki szklane płaskodenne o poj 10ml, śr 15mm szt 300 100 8. Rozdzielacz gruszkowy szklany z szklanym kranem o poj 250 ml szt 6 2 9. Kolba szklana miarowa stożkowa, płaskodenna o poj 200 ml szt 20 20 10. Probówki szklane bakteriologiczne 15 x 100 mm szkło sodowo wapniowe szt. 500 100 Łącznie Pakiet 2 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Filtry membranowe z nitrocelulozy, średnica 25 mm, średnica porów 0,8 mm szt. 300 100 Łącznie Pakiet 3 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Płytki 96 dołków, płaskie dno, transparentne. Powierzchnia typu MaxiSorp lub równoważna, certyfikowane, obj. dołka 400 ul. 60 szt. w opakowaniu op. 1 1 Łącznie Pakiet 4 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Torebki z polietylenu o wymiarach 150 x 200 mm; 100 szt. op. 2 1 2. Torebki z polietylenu o wymiarach 200 x 250 mm; 100 szt. op. 2 1 3. Torebki z polietylenu o wymiarach 200 x 300 mm; 100 szt. op. 2 1 4 Torebki z polietylenu o wymiarach 300 x 400 mm; 100 szt. op. 2 1 Łącznie Pakiet 5 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Statyw uniwersalny z tworzywa sztucznego na probówki o średnicach 6, 12, 16, 30 mm, autoklawowalny; szt. 3 3 2. Statyw uniwersalny z tworzywa sztucznego na probówki o średnicach od 12 do 17 mm, z uchwytami trzymającymi probówki, autoklawowalny. szt. 3 3 3. Szczotki z włosia do probówek o średnicy 16 mm; końcówka pędzelek Szt. 5 5 4 Szczotki z włosia do probówek o średnicy 20 mm; końcówka pędzelek Szt. 5 5 Łącznie Pakiet 6 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. 1. Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów ep TIPS Biopur 50-1000 ml w pudelkach 5x96 op. 3 1 op.= 5x96 2. Końcówki do pipet automatycznych, sterylne, wolne od pyrogenów ep TIPS Biopur 2-200 ml w pudelkach 5x96 op. 3 1 op.= 5x96 3. Końcówki typu Eppendorf poj. 50-1000ml pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op. 10 1op=2x500szt 4. Końcówki typu Eppendorf poj. 2-200ml pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op. 10 1op=2x500szt 5. Końcówki typu Eppendorf poj. 100-5000ml pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op. 3 1op=5x100szt 6. Końcówki typu Eppendorf poj. 1-10ml pasujące do raków i pudełek ep TIPS Box op. 3 1op=2x100szt Łącznie Pakiet 7 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 2. Rurki sorbentowe SKC, Formaldehyde Sampling Tube, silica gel coated with 2,4-dinitrophenylhydrazine, 150/300 mg, 1 op. 5 op. 20 Łącznie Pakiet 8 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. Netto VAT % Wartość szac. Brutto Maksymalna Oferowane 1. Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 1,5 mm szt. 20 1 2. Pisaki laboratoryjne Sharpie lub równoważne, wodoodporne, długopiszące, kolor czarny, grubość lini 0,7 mm szt. 20 1 Łącznie Pakiet 9 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane 1. Pojemnik na odpady kwasoodporne 5 l. szt. 2 1 2. Pojemnik na zlewki organiczne z tworzywa, poj 5,0 lub 10 litrów szt. 1 1 3. Pojemniki na mocz 120-140 ml z zakrętką szt. 4000 1000 4. Pojemniki na kał szt. 1000 500 Łącznie Pakiet 10 L.p Asortyment J.m. Ilość Opakowanie Nr. kat. Cena jedn. netto Vat % Wartość szac. brutto Maksymalna Oferowane Nitrylowe rękawice jednorazowe przeznaczone do badań laboratoryjnych. Odporne na przekłucia, rozciągliwe, elastyczne. Bez lateksu i pudru. Odporne na działanie substancji chemicznych. CE kat. III. Grubość 0,1 mm. Rozmiar "S" szt. 200 100 2. Nitrylowe rękawice jednorazowe przeznaczone do badań laboratoryjnych. Odporne na przekłucia, rozciągliwe, elastyczne. Bez lateksu i pudru. Odporne na działanie substancji chemicznych. CE kat. III. Grubość 0,1 mm. Rozmiar "M" Szt. 200 100 3. Nitrylowe rękawice jednorazowe przeznaczone do badań laboratoryjnych. Odporne na przekłucia, rozciągliwe, elastyczne. Bez lateksu i pudru. Odporne na działanie substancji chemicznych. CE kat. III. Grubość 0,1 mm. Rozmiar "L" Szt. 100 100 4. Rękawice jednorazowe lateksowe bezpudrowe "S" szt. 200 100 5. Rękawice jednorazowe lateksowe bezpudrowe "M" Szt. 100 100 6. Rękawice jednorazowe lateksowe bezpudrowe "L" Szt. 100 100 Łącznie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3631.26
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Odczynniki Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 227
Kod pocztowy: 40-600
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3140.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3140.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3140.81
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1219.51
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Odczynniki Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 227
Kod pocztowy: 40-600
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1420.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1420.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1420.65
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: pakiet 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: pakiet 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.4 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: pakiet 5

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4329.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 212
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4584.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4584.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7482.09
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: pakiet 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: pakiet 8

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: pakiet 9

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: pakiet 10

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art 93.1.4 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.