Ogłoszenie z dnia 2025-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00174252/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00174266/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-02
- 2025/BZP 00178058/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
- 2025/BZP 00200830/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931950100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kutrowskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Oława
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpolawa@kwpsp.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-olawa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30dd4e08-7aa8-4602-9591-65583bc8dda41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30dd4e08-7aa8-4602-9591-65583bc8dda4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00218649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123618/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Oławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie, przy ul. Kutrowskiego 20.
2. Zakres prac do wykonania
− demontaż czap kominów wolnostojących oraz kominków wentylacyjnych kanalizacji w połaci dachowej,
− demontaż przewodów uziemiających i odgromowych,
− demontaż wszystkich rynien i rur spustowych,
− demontaż starego pokrycia dachowego z gontów papowych, papy podkładowej, łat, kontrłat, uszkodzonego deskowania, opierzenia okapów,
− demontaż okien i wyłazów dachowych,
− przemurowanie czap kominów wolnostojących, wykonanie obróbki kominów systemem blachowym,
− montaż kominków wentylacyjnych w połaci dachowej,
− montaż wywiewek kanalizacji sanitarnej,
− montaż przewodów uziemiających i odgromowych wraz z wykonaniem pierwszego pomiaru,
− montaż rynien i rur spustowych,
− wykonanie pokrycia dachu z papy podkładowej, montaż kontrłat na dachu z deskowaniem pełnym oraz łacenie
− pokrycie dachu blachodachówką z posypką w kolorze ceglastym matowym;
− ułożenie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej;
− montaż 23 szt. okien dachowych trzyszybowych wraz z roletami wewnętrznymi
− montaż 2 szt. okien dachowych trzyszybowych wraz z roletami zewnętrznymi
− wymiana wyłazów dachowych połaciowych wraz ze zmianą ich lokalizacji na poddaszu
Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w SWZ, w szczególności wzorem umowy i dokumentacją projektową, w tym specyfikacjami technicznymi opracowanymi przez Pracownia Projektowa ABT, ul. Brzeska 26,55-200 Oława, które stanowią Załącznik 8 do niniejszej SWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem wykonania niżej wymienionych robót, które wchodzą w zakres prac określony dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SWZ:
− wymiana ocieplenia w połaci dachowej oraz suficie podwieszanym;
− wymiana płyt gipsowo-kartonowych zabudowy połaci dachu oraz sufitu podwieszanego;
− wymiana oświetlenia pomieszczeń na poddaszu na ledowe;
− montaż 3 szt. okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych w ścianach lukarn (bez zmiany wielkości okien) wraz z roletami wewnętrznymi typu dzień i noc w kasecie, tkanina o gramaturze min. 145 g/m2
4. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z:
a) dokumentacją projektową,
b) obowiązującymi przepisami,
c) normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
5. Załączone do przetargu przedmiary robót należy traktować jako materiały uzupełniające i pomocnicze. W ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Nie należy wyceniać prac określonych w pkt. 3 powyżej.
6. Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 09.04.2025 o g. 11:00. Zbiórka przed budynkiem KP PSP w Oławie. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa, służy tylko i wyłącznie do sprawdzenia i oceny faktycznej przyszłego terenu robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania najwyższego standardu:
a) organizacji i zabezpieczenia placu budowy,
b) utrzymania w czystości i w porządku terenu swoich robót oraz otoczenia, na bieżąco, w tym w szczególności zabezpieczenia części budynku nie objętych pracami, przed oddziaływaniem placu budowy (zabezpieczenie przed zniszczeniem, brudem, kurzem, obowiązek sprzątania itp.)
c) utrzymania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
d) zabezpieczenia terenu robót przed wstępem osób nieuprawnionych,
e) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie wykonywania robót, min. Wynikających z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy - dotyczy zarówno pracowników Wykonawcy jak i osób trzecich.
8. Wszelkie prace winny być każdorazowo zgłaszane i ustalane na bieżąco z Zamawiającym i prowadzone w taki sposób, żeby zapewnić bezwzględną ciągłość funkcjonowania jednostki straży pożarnej bez żadnego uszczerbku dla możliwości wykonywania jej ustawowych zadań. W szczególności prace nie mogą prowadzić do jakichkolwiek przerw w dostawach prądu do jednostki, w godzinach pracy biura. Prace należy prowadzić w godzinach funkcjonowania biura KP PSP w Oławie (czyli od godz. 7:30 do godz. 15:30), po uzgodnieniu z Zamawiającym – o ile nie będzie to kolidowało z ciągłością funkcjonowania jednostki – możliwe będzie prowadzenie prac także w innych godzinach.
9. Materiały dostarczone przez Wykonawcę, muszą być nieużywane i fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, a także wymaganiom jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
10. Wykonawca jest zobowiązany do odpowiedniego zorganizowania i oznakowania placu budowy. W szczególności Zamawiający wymaga zapewnienia kontenera socjalnego oraz sanitariatu na potrzeby budowy.
11. Zamawiający określi dogodne miejsce poboru energii elektrycznej. Punkt poboru energii elektrycznej zostanie opomiarowany licznikiem, na podstawie którego zostanie rozliczony pobór energii elektrycznej przez Wykonawcę. Comiesięcznie Zamawiający obciążać będzie Wykonawcę za zużytą do wykonania przedmiotu umowy energię elektryczną. Wielkość zużycia określana będzie na podstawie odczytów podliczników zamontowanych przez Wykonawcę. Odczyt podliczników będzie dokonywany komisyjnie tj. przy obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca. Koszt zużytej energii elektrycznej będzie wyliczony na podstawie wskazania podlicznika oraz stawki za 1 kWh ustalonej na podstawie faktury VAT, którą Zamawiający opłacił do właściwego sprzedawcy i dystrybutora przesyłu energii elektrycznej, z miesiąca poprzedzającego odczyt podlicznika Wykonawcy. Stawka 1 kWh obejmować będzie wszystkie składniki wyszczególnione na ww. fakturze VAT.
12. Znajdujący się na kominie maszt radiowy, musi być na czas prowadzenia robót zabezpieczony, tak aby nie doszło do zakłóceń w funkcjonowaniu łączności radiowej komendy.
13. Gwarancja i rękojmia na wykonane zadanie obejmuje wszystkie elementy wykonanych robót.
14. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji projektowej nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
15. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: jednolity zakres zamówienia, zapewnienie gwarancji i rękojmi na cały zakres prac oraz ewentualne komplikacje i możliwość opóźnień w przypadku współdzielenia prac pomiędzy kilku wykonawców.
(CPV): 45261000-4, 45421100-5
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy, bowiem oferta z najniższa ceną (799 500,00 PLN) złożona w postępowaniu, przekracza kwotę na sfinansowanie zamówienia (500 000,00 PLNINNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sobocisko
- Modernizacja drogi gminnej nr 111401D: ul. Brylantowej w Oławie na odcinku od skrzyżowania z ul. Kwarcową do przystanku kolejowego Oława Zachodnia
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla: Budowy ciągów pieszo - rowerowych w południowym rejonie miasta Oława wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji, w podziale na 2 zadania
- Modernizacja drogi w m. Osiek - droga powiatowa nr 1561 D
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Ścinawie Polskiej
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki w Sosnówce
- Budowa, rozbudowa i remont systemu gospodarki wodnej na terenie Gminy Biłgoraj
- Wyk.rob. bud. pol. na modernizacji dachu dolnego i wysokiego budynku sali gimnastycznej SPnr 1 w Dzierżoniowie, w ramach realizacji zad.in. pn.: "Usunięcie skutków zalania SP nr 1 w Dzierżoniowie".
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Prudnik, Gminy Głogówek i Gminy Biała - Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 1 w Prudniku
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej" - powtórka
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.