To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-26
Ogłoszenie nr 500146736-N-2018 z dnia 26-06-2018 r.
Muzeum Narodowe w Gdańsku: Wykonanie rekonstrukcji historycznych zasłon do pomieszczeń wystawienniczych w pałacu w Waplewie Wielkim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562792-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 27666000000,
ul. ul. Toruńska
1,
80822
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
058 301 70 61, e-mail
info@muzeum.narodowe.gda.pl, faks
(058) 301 11 25.
Adres strony internetowej (url): www.mng.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rekonstrukcji historycznych zasłon do pomieszczeń wystawienniczych w pałacu w Waplewie Wielkim.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/DIM/D/6/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zasłon, będących historyczną rekonstrukcją, do pomieszczeń wystawienniczych w pałacu w Waplewie Wielkim i obejmuje on: 1.1 wykonanie projektu zasłon, firan, rolet, lambrekinów, karniszy, kotary i portier Projekt zostanie dostarczony Zamawiającemu w wersji wydruku w 2 egzemplarzach wydruku, oraz w wersji elektronicznej. 1.2 wykonanie zasłon, firan, lambrekinów, karniszy do 53 okien 1.3 wykonanie 20 rolet 1.4 wykonanie 4 portier 1.5 wykonanie 1 kotary Realizacja zamówienia nastąpi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego projektu wymienionego w pkt. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera "Dekoracja okien i drzwi" załącznik nr 4 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39515000-5
Dodatkowe kody CPV: 44115811-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133686.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RIDEX Sp. z o.o. Sp.K
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159821.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA SPRZĘTU IT W POSTACI KOMPUTERÓW STACJONARNYCH I MONITORÓW NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W GDAŃSKU
- Dostawa kabli światłowodowych do rozbudowy sieci TASK
- Usunięcie wad odbiorowych i gwarancyjnych wykonanych robót budowlanych dot. termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Gojawiczyńskiej 10 w Gdańsku - (Część nr 2)
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Dostawa wraz z transportem czasopism zagranicznych dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego na 2026 r.
- Usługa wywozu nieczystości stałych z 10 jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





