To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-06-25
Ogłoszenie nr 500145098-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.
Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.: Odnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561227-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 7003653200000,
ul. ul. Krzywa
4,
43430
Skoczów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
33 853 39 94, e-mail
j.staniek@spk.net.pl, faks
33 486 55 64.
Adres strony internetowej (url): www.spk.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna 100 % własności Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odnowieniem elewacji budynku Rynek 17 w Skoczowie wraz z wymianą stolarki okiennej obejmujące wykonanie następujących robót: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej : demontaż starych okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, montaż okien nowych drewnianych otwieralno- uchylnych z szybami zespolonymi odtwarzających formę obecnych tj. cztero lub dwuskrzydłowych według zestawienia stolarki z projektu ( razem 20 szt ), okna muszą być wyposażone w nawiewniki higrosterowane, roboty pomocnicze ( demontaż i ponowny montaż rolet - w oknach w których są zamontowane ) i wykończeniowe związane z wymianą okien - naprawa szpalet okiennych, wywóz i zagospodarowanie starych okien a także wszystkich odpadów pochodzących z prowadzonych robót b) Ustawienie rusztowań z odpowiednimi zabezpieczeniami wejść do budynku oraz zabezpieczenie rusztowań folią lub siatką. Przed ustawieniem rusztowań Wykonawca musi uzyskać zgodę na zajęcie chodnika oraz opłacić naliczoną opłatę z tego tytułu, c) Mechaniczne oczyszczenie elewacji oraz elementów ozdobnych z kurzu i pyłu, usunięcie luźnych elementów farb, d) Demontaż nieczynnych konsoli i uchwytów oraz tablic reklamowych, ponowny montaż tablic reklamowych po malowaniu, osłony okien i drzwi e) Gruntowanie wstępne w celu wzmocnienia istniejącego podłoża, f) Sprawdzenie stanu technicznego tynków, odbicie tynków głuchych i uzupełnienie tynków, g) Naprawa rys i pęknięć masą szpachlową lub zaprawą przeznaczoną do napraw rys i pęknięć zewnętrznych ścian budynków (elewacji) oraz naprawa elementów ozdobnych elewacji, opasek okiennych, szpalet, gzymsów i cokołu, z ewentualnym wzmocnieniem powierzchni tynków. Zaprawa powinna posiadać wodo i mrozoodporność, oraz zapewniać przyczepność do podłoży mineralnych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia przez Inwestora proponowane rozwiązania materiałowe po szczegółowym zapoznaniu się z kartami technicznymi producenta. h) Przygotowanie powierzchni tynków do malowania: wzmocnienie siatką na kleju mineralnym, wyrównanie powierzchni, gruntowanie podkładowe pod farbę silikonową. Emulsja gruntująca powinna być dobrana łącznie z farbą zastosowaną do malowania, i) Malowanie dwukrotne farbą elewacyjną silikonową. Kolorystyka elewacji według projektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132988.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Zenon Zaorski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153139.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Remont pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie przy ul. Narutowicza 19
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





