eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkoczówOdnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-25

Ogłoszenie nr 500145098-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.: Odnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561227-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skoczowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 7003653200000, ul. ul. Krzywa 4, 43430 Skoczów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 853 39 94, e-mail j.staniek@spk.net.pl, faks 33 486 55 64.
Adres strony internetowej (url): www.spk.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna 100 % własności Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowienie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej budynku Rynek 17 w Skoczowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z odnowieniem elewacji budynku Rynek 17 w Skoczowie wraz z wymianą stolarki okiennej obejmujące wykonanie następujących robót: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej : demontaż starych okien, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, montaż okien nowych drewnianych otwieralno- uchylnych z szybami zespolonymi odtwarzających formę obecnych tj. cztero lub dwuskrzydłowych według zestawienia stolarki z projektu ( razem 20 szt ), okna muszą być wyposażone w nawiewniki higrosterowane, roboty pomocnicze ( demontaż i ponowny montaż rolet - w oknach w których są zamontowane ) i wykończeniowe związane z wymianą okien - naprawa szpalet okiennych, wywóz i zagospodarowanie starych okien a także wszystkich odpadów pochodzących z prowadzonych robót b) Ustawienie rusztowań z odpowiednimi zabezpieczeniami wejść do budynku oraz zabezpieczenie rusztowań folią lub siatką. Przed ustawieniem rusztowań Wykonawca musi uzyskać zgodę na zajęcie chodnika oraz opłacić naliczoną opłatę z tego tytułu, c) Mechaniczne oczyszczenie elewacji oraz elementów ozdobnych z kurzu i pyłu, usunięcie luźnych elementów farb, d) Demontaż nieczynnych konsoli i uchwytów oraz tablic reklamowych, ponowny montaż tablic reklamowych po malowaniu, osłony okien i drzwi e) Gruntowanie wstępne w celu wzmocnienia istniejącego podłoża, f) Sprawdzenie stanu technicznego tynków, odbicie tynków głuchych i uzupełnienie tynków, g) Naprawa rys i pęknięć masą szpachlową lub zaprawą przeznaczoną do napraw rys i pęknięć zewnętrznych ścian budynków (elewacji) oraz naprawa elementów ozdobnych elewacji, opasek okiennych, szpalet, gzymsów i cokołu, z ewentualnym wzmocnieniem powierzchni tynków. Zaprawa powinna posiadać wodo i mrozoodporność, oraz zapewniać przyczepność do podłoży mineralnych. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca musi przedstawić do zatwierdzenia przez Inwestora proponowane rozwiązania materiałowe po szczegółowym zapoznaniu się z kartami technicznymi producenta. h) Przygotowanie powierzchni tynków do malowania: wzmocnienie siatką na kleju mineralnym, wyrównanie powierzchni, gruntowanie podkładowe pod farbę silikonową. Emulsja gruntująca powinna być dobrana łącznie z farbą zastosowaną do malowania, i) Malowanie dwukrotne farbą elewacyjną silikonową. Kolorystyka elewacji według projektu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132988.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Ogólnobudowlanych Zenon Zaorski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osiedlowa 14/66
Kod pocztowy: 43-430
Miejscowość: Skoczów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153139.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153139.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153139.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.