eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-18

Ogłoszenie nr 500138572-N-2018 z dnia 18-06-2018 r.

Politechnika Koszalińska: Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552265-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 170300000, ul. ul. Śniadeckich 2, 75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail szp@tu.koszalin.pl, faks (094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

24/PNOG/SZP-2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I,2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 samodzielnych części (każda cześć nazywana jest w dalszej części specyfikacji "Zadaniem") Zadanie I - Tablety Zadanie II - Monitory Zadanie III - Projektory Zadanie IV - Drukarki Zadanie V - Drukarki 3D Zadanie VI - Komputery, monitory Zadanie VII - Drukarki 3D Zadanie VIII - Drukarki 3D Zadanie IX - Komputery, monitory Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237450-8, 30231300-0, 38652100-1, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1, 30232100-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI,2/VII, 2/VIII, 2/IX do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 3.W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizacje poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadania IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawce w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż wskazano w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III,2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30232100-5


Dodatkowe kody CPV: 30237450-8, 30231300-0, 38652100-1, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie IV - Drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23583.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PROGRES" S.C. L. Radiun i P. Grześkowiak
Email wykonawcy: phu.progres@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 8-10
Kod pocztowy: 75-135
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29175.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29175.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35984.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.