eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaUsługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania pn."Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni " - I etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-15

Ogłoszenie nr 500136588-N-2018 z dnia 15-06-2018 r.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni: Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania pn.: "Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni " - I etap

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560243-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 22035628700000, ul. ul. 10 Lutego 24, 81364 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, e-mail refzampub@zdiz.gdynia.pl, faks 058 6622841.
Adres strony internetowej (url): www.zdiz.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.zdiz.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania pn.: "Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni " - I etap

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

EZP.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją i w okresie gwarancji i rękojmi zadania p.n.: "Rewitalizacja Kamiennej Góry w Gdyni" - I etap. 2. Ogłoszenie o zamówieniu na "Rewitalizację Kamiennej Góry w Gdyni - I etap" zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.04.2018r. pod numerem 543054-N-2018. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy i warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 10 do siwz. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych stanowią: a) dokumentacja projektowa - załącznik nr A do siwz, w tym: PB - Projekt budowlany PW 1 - Projekt zagospodarowania terenu i architektura krajobrazu, PW 2 - Projekt zagospodarowania terenu - projekt nasadzeń roślinnych, PW 3 - Mur oporowy - konstrukcja, PW 4 - Winda zewnętrzna z pomieszczeniem technicznym i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych - architektura, PW 5 - Konstrukcja - winda zewnętrzna wraz z pomieszczeniem technicznym i zapleczem socjalnym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych, PW 6 - Zadaszenie sceny letniej - architektura, PW 7 - Zadaszenie sceny letniej - konstrukcja, PW 8 - Projekt wykonawczy dróg, PW 9 - Instalacje elektryczne, PW 10 - Projekt instalacji elektrycznej dla windy zewnętrznej z pomieszczeniami technicznymi i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, PW 11 - Kanalizacja deszczowa, PW 12 - Wodociąg, kanalizacja sanitarna, PW 13 - Winda zewnętrzna z pomieszczeniem technicznym i toaletami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr B do siwz, w tym: ST 1 - Architektura i konstrukcja, ST 2 - Instalacje elektryczne i teletechniczne, ST 3 - Roboty drogowe, ST 4 - Kanalizacja deszczowa, ST 5 - Wodociąg, kanalizacja sanitarna, c) przedmiary robót - załącznik nr C do siwz, w tym: P 1 - Architektura i konstrukcja - etap 1, P 2 - Instalacje elektryczne i teletechniczne, P 3 - Kanalizacja deszczowa, P 4 - Wodociągi, P 5 - Kanalizacja sanitarna, P 6 - Toaleta publiczna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66165.42
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ryszard Gad R.G.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. gen. Orlicz-Dreszera nr 12A/16
Kod pocztowy: 81-261
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66420.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66420.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118695.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.