eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRemont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-14

Ogłoszenie nr 500134775-N-2018 z dnia 14-06-2018 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku: Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupsk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551894-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 50010232-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000, ul. ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842 82 93, e-mail zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl; maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks 59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pgm.slupsk.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.pgm.slupsk.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupsk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

8/DPZ/RB/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: remont lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Słupska. Zakres zamówienia: obejmuje wykonanie remontów 17 lokali komunalnych, obejmujących swym zakresem remonty instalacji sanitarnych i elektrycznych, roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45410000-1, 45421100-5, 45330000-9, 45332400-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zawiadamiam, że w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 roku poz. 1579), w/w postępowanie zostało unieważnione w części 2 dot. lokali mieszkalnych przy ul. Kołłątaja 47/1, Kołłątaja 47/1A, Mickiewicza 35/7, Mickiewicza 40/3, Prusa 3/13, ponieważ złożona oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165041.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EJK Edward Kalinowski
Email wykonawcy: e-j-k@wp.pl
Adres pocztowy: Bukowa 61
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185780.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185780.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 185780.17
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zawiadamiam, że w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 roku poz. 1579), w/w postępowanie zostało unieważnione w części 1 dot. lokali mieszkalnych przy ul. Długa 18/18, Długa 38/1, Krasińskiego 15/2, Poniatowskiego 2A/14, Tuwima 21/6, Wileńska 17/11. Zamawiający zgodnie z zapisami SIWZ pkt. 12.8 wymagał od wykonawców wpłaty wadium przed terminem składania ofert. Zamawiający uzna za wniesione skutecznie w pieniądzu wadium, za pomocą przelewu bankowego tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert (a tym samym wniesienia wadium) został oznaczony zarówno datą 14.05.2018, jak i godziną 10:00. Wpłacone przez Wykonawcę pieniądze były w dyspozycji Zamawiającego z chwilą zaksięgowania ich na rachunku Zamawiającego, co nastąpiło o godz. 10:22, tj. po wyznaczonej przez Zamawiającego godzinie składnia ofert (wniesienia wadium) tj. 10:00 w dniu 14.05.2018 roku.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.