eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 11 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-06-07

Ogłoszenie nr 500128307-N-2018 z dnia 07-06-2018 r.

Centrum Usług Logistycznych: Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 11 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547452-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Logistycznych, Krajowy numer identyfikacyjny 142732546, ul. ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48226013329, e-mail sekretariat@cul.com.pl, faks +48226015011.
Adres strony internetowej (url): http://cul.com.pl/pages/zamowienia-publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja gospodarki budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 11 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

29/WA/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych w 2018 roku, 11 części

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Jurata

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78482.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AL Piekarnia-Cukiernia Sp. z o.o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złota 50
Kod pocztowy: 84-105
Miejscowość: Karwia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83544.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83544.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83544.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Międzyzdroje

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47040.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CIASTKARNIA-PIEKARNIA Hurtownia Art. Spożywczych, Wiesław Żelek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolińska 21
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowość: Kamień Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49970
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49970
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49970
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Świnoujście

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14649.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CIASTKARNIA-PIEKARNIA Hurtownia Art. Spożywczych, Wiesław Żelek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wolińska 21
Kod pocztowy: 72-400
Miejscowość: Kamień Pomorski
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15670
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15670
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56975
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Warszawa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Ustka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Poznań

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Szklarska Poręba

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dziwnów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 8. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Polańczyk

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Wrocław

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 1, 4, 5, 6, 9, 11. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty we wskazanych częściach.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Zakopane

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 93. ust 1. pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie dla części nr 10. Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej nie podlegającej odrzuceniu oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.